FerkurZ Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 2 Dissemble light hood, var inte pjåkiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 http://nelly.com/productInfo.asp?qProductI...2&qSiteId=1 Nån som vet vart man kan hitta en sån här, en enkelt jävla grandpa shirt, fast inte i xl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 http://nelly.com/productInfo.asp?qProductI...2&qSiteId=1 Nån som vet vart man kan hitta en sån här, en enkelt jävla grandpa shirt, fast inte i xl... Eh.. Kan vara lite halvkinkigt att beställa ifrån, men skön tröja är det iaf! deval Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Eh.. Kan vara lite halvkinkigt att beställa ifrån, men skön tröja är det iaf! deval tack! tänkte bygga en kneg outfit alá : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 tack! tänkte bygga en kneg outfit alá : Ohh, nice. Du måste kirra bild när det är klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 (redigerad) http://static.2.junkyard.se/Images/Dynamic/Products/Full/6781_01_1.jpg Sjuka brallor, funderar fan på att slå till! Sjuka brallor, inköpta! Redigerad 22 januari, 2010 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Sjuka brallor, funderar fan på att slå till! Sjuka brallor, inköpta! Humör, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Ajjemen, snyggaste bixorna jag skådat typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Jag har köpte en sån sjukt snygg Uniforms for dedicated flanellskjorta på tjallamalla, print kmr sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 (redigerad) Den här har legat i min garderob i tre veckor och har inte använts en enda gång på grund av mitt gips: Edit: Köpte den på rean samma dag som gipset åkte på, förresten. Tjänade 500 kr. Redigerad 24 januari, 2010 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 (redigerad) Köpte nya skor för nån dag sen.. Me like! http://static.2.junkyard.se/Images/Dynamic...l/2469_01_1.jpg http://static.1.junkyard.se/Images/Dynamic...ll/220_01_1.jpg Redigerad 25 januari, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Jag har köpte en sån sjukt snygg Uniforms for dedicated flanellskjorta på tjallamalla, print kmr sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Jag har köpte en sån sjukt snygg Uniforms for dedicated flanellskjorta på tjallamalla, print kmr sen Skitsnygg! Blev jättesugen jag med, men 1000 kr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 (redigerad) Skjortor Den skjortan är så jävla skön att ha på sig. Bra köp! Edit: Fett snygg är den också! Redigerad 26 januari, 2010 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Skitsnygg! Blev jättesugen jag med, men 1000 kr... sjukt värt imo. Fett snygg är den också! tack tac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Jag har köpte en sån sjukt snygg Uniforms for dedicated flanellskjorta på tjallamalla, print kmr sen Den skjortan är så jävla skön att ha på sig. Bra köp! Edit: Fett snygg är den också! Hur är kläderna från Tjallamalla? Kvalitet av högsta klass? Svårt att skicka tillbaka om man är missnöjd? STora storlekar? Funderar på att beställa denna skjortan, men är rädd att den ska sitta för tight och vara för kort, vad tror ni? Jag kör Large. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2010 Hur är kläderna från Tjallamalla? Kvalitet av högsta klass? Svårt att skicka tillbaka om man är missnöjd? STora storlekar? Funderar på att beställa denna skjortan, men är rädd att den ska sitta för tight och vara för kort, vad tror ni? Jag kör Large. Jag köpte min skjorta i deras affär på söder. Kvalité? det får du bedömma efter vilka märken de säljer, men ja, jag skulle säga att de va kvalitéts kläder. såg att du skrev på msn, men jag måste till jobbet, nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2010 (redigerad) jacka acne skjorta uniforms for dedicated byxor från nn07 fan va jag vill ha sommar nu, skulle va så phett =( den andra är bara test. och nej, mitt hår brukar inte va så. Redigerad 27 januari, 2010 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Denna klassiska t-shirt ska köpas när plånboken är mätt och belåten. http://rockzone.jetshop.se/pub_images/original/12482024_10144.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts