Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Köpte nya pjucks när jag var i Falun. Etnies skor som jag har letat efter som en förbannade blodhund igenom halva Sverige.

+ skosnören som medföljer skorna som är i samma blå som på sidan av skon/på sulan.

Visst, jag får skavsår så jag blöder sönder halva strumpan jag har på mig. Men en tejpbit och lite plåster fixar biffen.

Snygga som fan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte nya pjucks när jag var i Falun. Etnies skor som jag har letat efter som en förbannade blodhund igenom halva Sverige.

+ skosnören som medföljer skorna som är i samma blå som på sidan av skon/på sulan.

Visst, jag får skavsår så jag blöder sönder halva strumpan jag har på mig. Men en tejpbit och lite plåster fixar biffen.

curb eller? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

curb eller? :rolleyes:

Jag var faktiskt där och kollade, och nada. Konstigt nog hade Stadium dem i rätt storlek. Plus att Curb har såna äckliga priser på allting så det är inte ens värt att gå in där. 1099kr för ett par skor som kostar 799 på typ en vanlig skoaffär, men då är det inhandlat på CUUURB.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var faktiskt där och kollade, och nada. Konstigt nog hade Stadium dem i rätt storlek. Plus att Curb har såna äckliga priser på allting så det är inte ens värt att gå in där. 1099kr för ett par skor som kostar 799 på typ en vanlig skoaffär, men då är det inhandlat på CUUURB.

Curb är en jävla råttaffär, fan va du verkar tjilla i falun btw. varför?

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack! Snodde brorsans chinos och är helt fäst vid dem. Måste fråga vart han köpt dem, kolla storlek och köpa ett par exakt likadana! :wub:

Funderar nu på att beställa den här T-shirten. 18£ T-shirt + 2£ Frakt är inte så farligt. :P

d57bd841_1141593_0.jpg

Bara 2£ för internationell frakt? :) Awesome!

Själv har jag betalat 500+ för någon enstaka t-shirt tror jag. Fanns en tid då alla t-shirtar jag köpte kostade 299 kr, men nu för tiden köper jag hellre många, lite billigare istället. Ska dra på en stororder om (när) threadless har julrea i år. (Missade 9$-rean. :rolleyes: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Curb är Sveriges Hot Topic, fast med mindre goth och dyrare priser. Brushan bor där, och jag ska förhoppningsvis flytta dit när det kommer upp någon resonabel lägenhet på Kopparstaden.

Vad ska du göra i falun då?

Cm gör mycke snyggt, å ganska billigt

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad ska du göra i falun då?

Frossa i internet som är snabbare än ett 56k. (Jag är fullt medveten om att 56k är saktare, men det går inte att använda internet här.) Bo i Falun. Och, eh.. Bo i Falun? Borde duga som anledning. Alltså, grejen är den att jag bodde ju nere i Orsa innan jag flyttade hit upp, så jag känner igen mig lite mer i Dalarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frossa i internet som är snabbare än ett 56k. (Jag är fullt medveten om att 56k är saktare, men det går inte att använda internet här.) Bo i Falun. Och, eh.. Bo i Falun? Borde duga som anledning. Alltså, grejen är den att jag bodde ju nere i Orsa innan jag flyttade hit upp, så jag känner igen mig lite mer i Dalarna.

oko, säg till när du flyttatrå, Men fortfarande Falun är en ganska unken å tråkig stad..

Riktigt mysig färg!

Aa, de blir nog den

Gillade sista tröjan!

och den, så istället för sjalen som kosta 300(wtf) köper jag en kanin mössa för 295 (eid)1254302867_1144290_0.jpg

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köper inte kläder ofta men jag köppte den här för inte allt för länge sedan.

"Obey" har odentligt schysta t-shirts just nu tycker jag.

Dock är inte sjäva trycket på tröjan så bekvämt, för man känner det hela tiden, för det är liksom som en gummi-yta utanpå, på Obey-t-shirtarna. Men det kan ju vara på den jag har (peace and love, den med träd and shit.)

EDIT: Ajabajja - inte quota bilder.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...