Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

20 pund blir 231.65 SEK enligt http://coinmill.com/GBP_SEK.html#GBP=20.

Aight, my bad - jag var fast i förställningen om att en pund var ~15 kronor.

...och ang. priset på t-shirts, så tycker jag att det är rätt mycket pengar att lägga på en t-shirt - såvida det inte är något speciellt, som, typ, en konsert-t-shirt. Jag säger inte allt detta för att hötta med några moraliska nävar - köp så många tröjor ni vill - bara det att jag lägger hellre mina pengar på annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De senaste 3 t-shirtsen jag köpte betalade jag 700 kronor styck. NORSKA KRONOR

Sen spelar ju ens inkomst en del roll, axel lever väl på studiebidrag. Jag jobbar heltid och bor hemma (betalar dock för det) och du går på soc å svartjobbar lite vid sidan av.

shoot

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svart farfarströja från bon a parte (internetaffär, mest tjejsaker där, men rätt nice farfarströja för priset)

Armband, silverkedja

Jeans, köpt på butik

+

fucking priceless telefon :wub:

lyckades klämma in en riktigt fin min också.

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte nya pjucks när jag var i Falun. Etnies skor som jag har letat efter som en förbannade blodhund igenom halva Sverige.

+ skosnören som medföljer skorna som är i samma blå som på sidan av skon/på sulan.

Visst, jag får skavsår så jag blöder sönder halva strumpan jag har på mig. Men en tejpbit och lite plåster fixar biffen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...