Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Äger en sån, bra köp, även om inte den är direkt fodrad. :o Bra passform och material i alla fall, det är ju den lite exklusiva designen som lockar. :)

Fick hem den igår, ska byta storlek, small va lite för tajt. Vilken storlek har du, å mått på dig?

Ska höra med en vän som pluggar till kläddesigner (eller något) å höra om hon skulle kunna tänka sig å fodra den, om det går dvs.

Men skjortan och teen jag beställde är sjukt clena!

byxor från cm och jacka från acne:

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack! Snodde brorsans chinos och är helt fäst vid dem. Måste fråga vart han köpt dem, kolla storlek och köpa ett par exakt likadana! ;)

Funderar nu på att beställa den här T-shirten. 18£ T-shirt + 2£ Frakt är inte så farligt. :(

d57bd841_1141593_0.jpg

Nästan en tredjedels tusenlapp är rätt mycket för en röd t-shirt med en hund på, imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skojar ni? JC, H&M, Carlings för nämna några få.

Yea... Carlings har haft en del bra t-shirts, men då har jag alltid fått ge 200kr+ för dem (i princip vad jag fick ge för ovanstående t-shirt). H&M kan ha fina bas T-shirts också, men inga röda T-shirts med elektrohundar på. JC har jag inget att säga om atm.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...