FerkurZ Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 (redigerad) Äger en sån, bra köp, även om inte den är direkt fodrad. Bra passform och material i alla fall, det är ju den lite exklusiva designen som lockar. Fick hem den igår, ska byta storlek, small va lite för tajt. Vilken storlek har du, å mått på dig? Ska höra med en vän som pluggar till kläddesigner (eller något) å höra om hon skulle kunna tänka sig å fodra den, om det går dvs. Men skjortan och teen jag beställde är sjukt clena! byxor från cm och jacka från acne: Redigerad 29 november, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 http://pici.se/pictures/yAGHMeKju.png Todays Outfit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Hej! Är på jakt efter en tjock munktröja, som man kan ha utomhus som en jacka typ. Någon som vet någon hemsida där man kan hitta såna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Todays Outfit. Du klär dig snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Hej! Är på jakt efter en tjock munktröja, som man kan ha utomhus som en jacka typ. Någon som vet någon hemsida där man kan hitta såna? Vet ingen hemsida men brukar inte typ carlings ha sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Du klär dig snyggt! Tack! Snodde brorsans chinos och är helt fäst vid dem. Måste fråga vart han köpt dem, kolla storlek och köpa ett par exakt likadana! Funderar nu på att beställa den här T-shirten. 18£ T-shirt + 2£ Frakt är inte så farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Tack! Snodde brorsans chinos och är helt fäst vid dem. Måste fråga vart han köpt dem, kolla storlek och köpa ett par exakt likadana! Funderar nu på att beställa den här T-shirten. 18£ T-shirt + 2£ Frakt är inte så farligt. Nästan en tredjedels tusenlapp är rätt mycket för en röd t-shirt med en hund på, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Nästan en tredjedels tusenlapp är rätt mycket för en röd t-shirt med en hund på, imo. Skämtar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 (redigerad) Nästan en tredjedels tusenlapp 20 pund blir 231.65 SEK enligt http://coinmill.com/GBP_SEK.html#GBP=20. En tredjedel? Tss, strax under en fjärdedel om jag får be. Edit: Beställd! Redigerad 2 december, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Nästan en tredjedels tusenlapp är rätt mycket för en röd t-shirt med en hund på, imo. Va? vad ska en tshirt kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Va? vad ska en tshirt kosta? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 100-150 kr imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Nästan en tredjedels tusenlapp är rätt mycket för en röd t-shirt med en hund på, imo. Två tredjedelar kanske, men inte en tredjedel, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 100-150 kr imo. Var hittar man det? Stadium? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Var hittar man det? Stadium? För att hitta en t-shirt för det priset så får du nog gå till en Second-hand butik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Skojar ni? JC, H&M, Carlings för nämna några få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 (redigerad) Skojar ni? JC, H&M, Carlings för nämna några få. Yea... Carlings har haft en del bra t-shirts, men då har jag alltid fått ge 200kr+ för dem (i princip vad jag fick ge för ovanstående t-shirt). H&M kan ha fina bas T-shirts också, men inga röda T-shirts med elektrohundar på. JC har jag inget att säga om atm. Redigerad 2 december, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Skojar ni? JC, H&M, Carlings för nämna några få. Där handlar iofs väldig många andra plus att kvalitén inte är awsome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 H&Ms t-shirtar är grymma, bara man köper en för stor storlek då dom krymper något förbannat första tvätten. Dom har riktigt snygga t-shirtar för 100 spänn. Men hittar man en snygg t-shirt för 250-300 kr tycker jag man ska slå till. Oftast grym kvalle på dom då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 De senaste 3 t-shirtsen jag köpte betalade jag 700 kronor styck. NORSKA KRONOR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts