Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Här är en bild på dem också även om de inte syns så bra. Såhär såg jag ut i lördags på en fest där man skulle vara finklädd, skippade dock koftan ganska kvickt. Den är mörkgrön och inte svart, men bilden är så mörk att det knappt syns.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man i dagens Sverige ha på sig en MA-1 bombarjacka utan att bli anklagad för att vara ny-nazist? De ser ut att vara både varma och bekväma., och Sverige är kallt som f*n just nu omkring och under vintermånaderna. Funderar nämnligen på att skaffa den här jackan som jag tycker är jävligt snygg, men jag vill inte bli kallad för nazist (vilket kanske inte är så troligt eftersom jag sitter i rullis och har rätt långt hår, men endå):

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör hårt! Skit i vad andra människor tycker så länge du trivs :)

Haha, det är rätt inställning. Jag brukar köra den attityden nästan hela tiden, men när det gäller tunga grejer som nazi-anklagelser så blir man ju tveksam. Fast endå, det här med nazister i bomberjackor känns ju rätt 90's om jag ska vara ärlig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det enda sättet att bryta mot sådana klädkoder är ju att de som normalt sett inte förknippas med värderingarna bär kläderna. Jag ska nog köpa ett par Doc Martens nästa gång jag köper skor. Vita converse i all ära, men det börjar faktiskt bli vinter nu.

True dat. Ah fuck it säger jag bara! Inte fan kommer nån tro att en rullstolsburen hårdrockare är nazist! Jackan skall införskaffas :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tycker gtasajtare om fluga? Jag köpte en svart (inte färdigknuten!) för ett tag sen och har den ibland, tycker det är skitsnyggt med bara en helt vanlig skjorta med fluga (och folk brukar ofta kommentera det).

Ska köpa lite fler tänkte jag, helst färgade/mönstrade. :P

Skitsnyggt, iaf till smoking :P. Flugor får mig alltid att tänka på 007 :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tycker gtasajtare om fluga? Jag köpte en svart (inte färdigknuten!) för ett tag sen och har den ibland, tycker det är skitsnyggt med bara en helt vanlig skjorta med fluga (och folk brukar ofta kommentera det).

Ska köpa lite fler tänkte jag, helst färgade/mönstrade. :P

Fluga är fint, de va cocktail stuk i helgen, kostym å en snygg fluga är svårt å slå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick precis hem en sån där halsduk man trär över huvudet och lindar runt ett varv, från H&M. Beställde den i tron om att det var en vanlig halsduk, så jag blev rätt förvånad när jag såg vad för typ det var. Alltid trott att det var en typisk tjejgrej att ha sådana halsdukar, men tydligen inte. Någon mer som har erfarenhet av en halsduk som min?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...