The Dude Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Vilket H&M är bäst här i Stockholm egentligen. Tycker alla inriktar sig på damkläder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Vilket H&M är bäst här i Stockholm egentligen. Tycker alla inriktar sig på damkläder... HM på Hamngatan innan NK från centralen sett har rätt mycket herrkläder på källarplanet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 http://shop.hm.com/media/products/795/DXL795_65943_85008_74_1045.jpg http://pici.se/pictures/lBSUcmVXO.png Detta är väl vad som ska köpas när studiebidraget kommer in om några dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Fick med mig hem från Glasgow: http://www.newlook.co.uk/1758883/175888301...uctDetails.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Hjälp! Jag vill köpa ett par chinos, men jag drar mig för det eftersom jag inte vet vad som är snyggt. Jag har problem med mitt färgseende och jag får ångest när jag tittar på byxor i affären eftersom jag inte vet om jag begår ett grovt stilbrott om jag kombinerar en viss färg med en annan.(Min favorit-tshirt under hela mellanstadiet var chockrosa och mina föräldar(hippies på den tiden) sa inget, vilket har gett mig men för livet) Jeans är jag trygg i eftersom jag vet att det funkar med det mesta. Så finns det några enkla stilregler typ att dessa färger är bra att kombinera eller dessa är förbjuda? Eller kan ni bara ge mig ett tips på ett par snygga chinos och vilka tröjor de skulle kunna funka tillsammans med? Så snälla bullen hjälp mig! (Jag är handikappad, man måste hjälpa en handikappad..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Hjälp! Jag vill köpa ett par chinos, men jag drar mig för det eftersom jag inte vet vad som är snyggt. Jag har problem med mitt färgseende och jag får ångest när jag tittar på byxor i affären eftersom jag inte vet om jag begår ett grovt stilbrott om jag kombinerar en viss färg med en annan.(Min favorit-tshirt under hela mellanstadiet var chockrosa och mina föräldar(hippies på den tiden) sa inget, vilket har gett mig men för livet) Jeans är jag trygg i eftersom jag vet att det funkar med det mesta. Så finns det några enkla stilregler typ att dessa färger är bra att kombinera eller dessa är förbjuda? Eller kan ni bara ge mig ett tips på ett par snygga chinos och vilka tröjor de skulle kunna funka tillsammans med? Så snälla bullen hjälp mig! (Jag är handikappad, man måste hjälpa en handikappad..) En regel är att alltid vara aktsam med olika nyanser av samma färg, att kombinera röda byxor med en vinröd tröja kan se väldigt illa ut t.ex. Du kan väl shoppa med någon som har öga för det där så löser det sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 En regel är att alltid vara aktsam med olika nyanser av samma färg, att kombinera röda byxor med en vinröd tröja kan se väldigt illa ut t.ex. Du kan väl shoppa med någon som har öga för det där så löser det sig? Sant, men jag känner mig så dryg.. jag blir så stressad när jag är inne i en klädaffär. Vet inte om jag har några bra shoppingkompisar i den här staden ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Sant, men jag känner mig så dryg.. jag blir så stressad när jag är inne i en klädaffär. Vet inte om jag har några bra shoppingkompisar i den här staden ändå. Butikspersonalen kan agera smakråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Hjälp! Jag vill köpa ett par chinos, men jag drar mig för det eftersom jag inte vet vad som är snyggt. Jag har problem med mitt färgseende och jag får ångest när jag tittar på byxor i affären eftersom jag inte vet om jag begår ett grovt stilbrott om jag kombinerar en viss färg med en annan.(Min favorit-tshirt under hela mellanstadiet var chockrosa och mina föräldar(hippies på den tiden) sa inget, vilket har gett mig men för livet) Jeans är jag trygg i eftersom jag vet att det funkar med det mesta. Så finns det några enkla stilregler typ att dessa färger är bra att kombinera eller dessa är förbjuda? Eller kan ni bara ge mig ett tips på ett par snygga chinos och vilka tröjor de skulle kunna funka tillsammans med? Så snälla bullen hjälp mig! (Jag är handikappad, man måste hjälpa en handikappad..) Marinblåa chinos kan inte gå fel med grå, vinröd, brun, mörkare grön etc. överdel. Beiga chinos i olika nyanser är rätt tidlöst, kan bli konstigt som The Dude sa om du skulle ha kanske grått till det. Undvik kroppsstrumpor. Vinröda byxor kan verkligen fungera om man gör det på rätt sätt, med en överdel som inte är i den röda färgskalan (eller "färgglada" färger alls kanske). Undvik svarta chinos IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Marinblåa chinos kan inte gå fel med grå, vinröd, brun, mörkare grön etc. överdel. Beiga chinos i olika nyanser är rätt tidlöst, kan bli konstigt som The Dude sa om du skulle ha kanske grått till det. Undvik kroppsstrumpor. Vinröda byxor kan verkligen fungera om man gör det på rätt sätt, med en överdel som inte är i den röda färgskalan (eller "färgglada" färger alls kanske). Undvik svarta chinos IMO. Tack Vad menar du med undvik kroppsstrumpor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 (redigerad) Tack Vad menar du med undvik kroppsstrumpor? Att ha (för) liknande eller samma färger på både över- och underdel. Redigerad 29 oktober, 2009 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Tänkte inte köpa skor för 1000kr utan kanske hitta ett par fina sneakers för halva det priset, 500 vill säga, och använda de andra 500 för att betala dessa T-shirts jag precis beställde. http://media.theselectseries.com/product/1124/photo2.jpg (Boys Noize, någon?) http://media.theselectseries.com/product/2049/photo2%202.jpg VAD TYCKS?! : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Tänkte inte köpa skor för 1000kr utan kanske hitta ett par fina sneakers för halva det priset, 500 vill säga, och använda de andra 500 för att betala dessa T-shirts jag precis beställde. http://media.theselectseries.com/product/1124/photo2.jpg (Boys Noize, någon?) VAD TYCKS?! : D Schmexy! Vartifrån!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Schmexy! Vartifrån!? Threadless Select. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 (redigerad) Snygga, prickiga t-shirts - någon som har någon idé? edit: ...om var man kan köpa, såklart. Redigerad 3 november, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Snygga, prickiga t-shirts - någon som har någon idé? edit: ...om var man kan köpa, såklart. American Apparel hade i sina butiker, om jag inte missminner mig! Och T-Shirt Store. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 (redigerad) Det var dags för nya skor Redigerad 4 november, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 American Apparel hade i sina butiker, om jag inte missminner mig! Och T-Shirt Store. Ah, sweet - AA var det länge sedan jag besökte, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 (redigerad) http://pici.se/pictures/kIIRaNItz.png Lite höstigare än mina slitna canvas. What do you think? Redigerad 8 november, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts