FerkurZ Skrivet 20 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2009 Du ska ha kostym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2009 Gubbs, jag ber er om råd. Ska på begravning på fredag, och jag hade tänkt mig en helt svart eller en kritstrecksrandig kostym, med vit skjorta och svart slips till. Jag vill gärna se fin ut, men det kan lätt bli pinsamt om jag på något sätt skulle få det att se ut som att jag går in hårt för det (vilket jag visserligen gör med tanke på att jag skriver här, men inte på det sättet). Om man väljer att inte bära kostym på en begravning, vad är alternativen? Jag tycker inte att det finns ett alternativ till kostym när det gäller begravningar, det bör man ha... hade jag varit dig hade jag valt svart kostym med vit skjorta och svart slips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Haha, ska till stugan i helgen. Ska köpa den här, fan va lumberjack! http://www.jula.se/EsaImages/item/master/900206_d.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Haha, ska till stugan i helgen. Ska köpa den här, fan va lumberjack! Annars rekommenderar jag varmt den här. Mycket snyggare, lite dyrare (399,-) och grymt tjock och skön. Skjortan finns på Kappahl http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_204354_F_1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Bara jag som tycker detta är grymt snyggt när man ska ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Annars rekommenderar jag varmt den här. Mycket snyggare, lite dyrare (399,-) och grymt tjock och skön. Skjortan finns på Kappahl aa, den va snyggare får köpa den sen. Men jula är påvägen till stugan, så bara å droppa in. Bara jag som tycker detta är grymt snyggt när man ska ut? Har en kompis som brukar ha så, de är snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Gubbs, jag ber er om råd. Ska på begravning på fredag, och jag hade tänkt mig en helt svart eller en kritstrecksrandig kostym, med vit skjorta och svart slips till. Jag vill gärna se fin ut, men det kan lätt bli pinsamt om jag på något sätt skulle få det att se ut som att jag går in hårt för det (vilket jag visserligen gör med tanke på att jag skriver här, men inte på det sättet). Om man väljer att inte bära kostym på en begravning, vad är alternativen? Som man finns det bara ett alternativ på begravningar. Är du en av de närmaste ska du ha svart kostym, vit skjorta och vit slips. Är du inte en av de närmaste ska du istället ha svart slips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Som man finns det bara ett alternativ på begravningar. Är du en av de närmaste ska du ha svart kostym, vit skjorta och vit slips. Är du inte en av de närmaste ska du istället ha svart slips. Det det kan ju anges klädkod också som uppmuntrar till ljusare kläder och mer färg, jag tror att det är rätt vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Det det kan ju anges klädkod också som uppmuntrar till ljusare kläder och mer färg, jag tror att det är rätt vanligt. Tja, jag har aldrig varit på en begravning men jag vet att man "ska" klä sig i svart/vitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Det blir en svart kostym, vit skjorta och svart slips. Tänkte efter och insåg rätt snart att det var det enda som kändes rätt att ha på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Dagens outfit (med min "häng i imaginär bar-pose" ): Älskar de "gula" byxorna (H&M, 199 kr!). Här är en annan outfit med dem: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Älskar de "gula" byxorna (H&M, 199 kr!). Här är en annan outfit med dem: 199 spänn!? Herre jävlar, måste köpa ett par nåsta gång jag är i stan! Skaffade för övrigt en tröja och en tshirt idag. Tröjan köptes på Carlings för 599:- Tshirten är från Jack & Jones och gick på 145:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 (redigerad) Annars rekommenderar jag varmt den här. Mycket snyggare, lite dyrare (399,-) och grymt tjock och skön. Skjortan finns på Kappahl *INTE QUOTA BILDER!* Åh, flanellskjorta! Wunderschönt är det att ha, måste jag säga. Redigerad 24 oktober, 2009 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cojones Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Skaffade för övrigt en tröja och en tshirt idag. Tröjan köptes på Carlings för 599:- Tshirten är från Jack & Jones och gick på 145:-Ja, det var ju inte speciellt snyggt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Ja, det var ju inte speciellt snyggt.. Vad var inte speciellt snyggt? Tröjan eller thsirten? Det där är hur jag oftast klär mig, lev med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Ja, det var ju inte speciellt snyggt.. Wtf? Inget i din post är på något vis jag kan finna bidragande utan bara nedtryckande, så varför ens uttala dig? Sådant här gör mig irriterad. Gå och dö. Jag gillar för övrigt din stil ante, den klär dig även om allt inte är sådant jag skulle ta på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Det där är hur jag oftast klär mig, lev med det. Lugn, det är sådana där kommentarer man får ta ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Lugn, det är sådana där kommentarer man får ta ibland! Jo, absolut. Men om man ska skriva något sånt så tycker jag ändå att man ska skriva just varför man tycker som man gör också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Äntligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 (redigerad) 199 spänn!? Herre jävlar, måste köpa ett par nåsta gång jag är i stan! H&M är så otroligt bra för att få en bred garderob, köpte ett par mörkblå för 299 kr senast i helgen. Fem par av de byxor jag använder ofta är just därifrån, har sammanlagt inte kostat mig mer än 1500 kr. När man lever utan större inkomst känns det bra att kunna variera sig, istället för att ha ett fåtal lite dyrare märkesbyxor. Ser trevligt ut, FerkurZ. Redigerad 26 oktober, 2009 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts