Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Gört! Men skulle jag va du, skulle jag leta på en mer orginell. För, köper man kläder från h&m/stadium/mq w/e, så kmr du stöta på minst 5-6 personer med samma plagg. Det kanske inte stör dig, men det är nog det värsta jag vet angående klädköp..

Fick kläderna från asos igår (den rosa och blåa) den lila är fick jag efter mors Italien resa och sjalen hitta jag på lager.

Den lila är egentligen inte sådär lila, en ganska matt lila, passar skitbra till grått!

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gubbs, jag ber er om råd. Ska på begravning på fredag, och jag hade tänkt mig en helt svart eller en kritstrecksrandig kostym, med vit skjorta och svart slips till. Jag vill gärna se fin ut, men det kan lätt bli pinsamt om jag på något sätt skulle få det att se ut som att jag går in hårt för det (vilket jag visserligen gör med tanke på att jag skriver här, men inte på det sättet). Om man väljer att inte bära kostym på en begravning, vad är alternativen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...