Lajnux Skrivet 17 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2009 Tror jag fortsätter vintern med beige : http://se.zoovillage.com/images/product/pi/10046857/10046857_d1.jpgSjukt snygg. Var finns den att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2009 Sjukt snygg. Var finns den att köpa? Enligt bildens adress på Zoovillage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2009 (redigerad) Sjukt snygg. Var finns den att köpa? Zoovillage somsagt, men jag funderar på om jag ska köpa den svarta ist. Vet inte om beige passar till vintern, iofs har ju alla andra svart och jag har redan en svart rock.. http://se.zoovillage.com/images/product/pi/10046859/10046859_d1.jpg Redigerad 18 september, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2009 jag vill ha http://caliroots.com/data/product/images/193762009851114733166301_L.jpg classic but cool Fula som stryk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2009 Zoovillage somsagt, men jag funderar på om jag ska köpa den svarta ist. Vet inte om beige passar till vintern, iofs har ju alla andra svart och jag har redan en svart rock..Beställde den svarta jackan samt denna tidigare idag. Tror det kommer bli kalasbra. Tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Beställde den svarta jackan samt denna tidigare idag. Tror det kommer bli kalasbra. Tack för tipset. Härligt. Lägg gärna upp bild, med jackan öppen osv, så man kan se hur den hänger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Fula som stryk Var det inte Weener som skulle ha converse/skateskor till kostym på balen? förlåt för jag muckar gräl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 haha jodå, håller med om att det är lite nigga över det hela men jag gillade det. Gjorde det mest för att få ett par gratisskor av morsan som jag kunde använda resten av sommaren. Och ta det inte på fel sett, gillar du skorna ska du såklart köpa dom! Ville bara säga vad jag tyckte, förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 20% off på ASOS.com idag om ni anger bonuskoden 'WELOVESWEDEN'. Jag passade själv på att göra en beställning, blev lite nya skjortor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 (redigerad) 20% off på ASOS.com idag om ni anger bonuskoden 'WELOVESWEDEN'. Jag passade själv på att göra en beställning, blev lite nya skjortor. Var det bara för den dagen? Jag vet att du skrev idag, men du kanske är... Hittade förövrigt dessa: kan nog bli bra vinterskor http://caliroots.com/data/product/images/1960920098323175715553142_L.jpg Redigerad 23 september, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Var det bara för den dagen? Jag vet att du skrev idag, men du kanske är... Det var bara igår, tyvärr. MQ har klubbshopping på onsdag, hur brukar såna vara? Någon som rekomenderar att gå på det? Jag är förresten en fattig student som gillar att köpa kläder, det är därför jag skriver om reor och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Dagens outfit (med min "häng i imaginär bar-pose" ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 http://caliroots.com/data/product/images/1960920098323175715553142_L.jpg Sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Dagens outfit (med min "häng i imaginär bar-pose" ): Jag diggar verkligen kombinationen av färger du har där, skitsnyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 (redigerad) Kebab är ju inte här sååå...: Bara i Norrland... Du kommer bli en fin soldat. :yes: Dagens outfit (med min "häng i imaginär bar-pose" ): Ser mycket bra ut! Angående strumpor så bär jag själv enbart svarta, tunna strumpor, precis som jag har gjort så länge jag kan minnas. Inter Sport-strumpor och motsvarande har jag aldrig ägt ett par! Redigerad 24 september, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2009 Har fått hem jackan+mössa från Zoovillage. Kommer nog bilder på dem senare idag, alternativt imorgon. Var även nere på stan idag och köpte ett par jeans och ett par chinos. Känns härligt att ha gjort av med 4000kr på två dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 Hitta ett par lila manchester från nn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 Hitta ett par lila manchester från nn Ballt! Det stinker verkligen kvalité om alla deras byxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 Ballt! Det stinker verkligen kvalité om alla deras byxor. Verkligen, å den där mörklila är så sjukt bra å matcha med mörka/svarta kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Härligt att man fick en freebee för 600-700 kr på köpet. Creds till Caliroots! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts