Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Första skoldagen - nyinköpta vita converse, likadana som jag hade innan, och koftan är ny också, från Uniqlo i Paris.

Fint! Personligen skulle jag vilja ha en lite större t-shirt och möjligen dra upp ärmarna på din cardigan till strax under armbågarna. Lite smådetaljer sådär. :innocent:

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! "Läskiga pressveck" var min första tanke :innocent:

Nejmen, det såg nice ut. Vad är det för tryck på din tee? Tycker mig kunna urskilja ett ansikte, men vad mer?

Tack! Haha, förutsätter att du sedan märkte att det var ljuset på fotot och inte byxorna? Det är en The Libertines-tröja, så det är fyra ansikten på den.

Fint! Personligen skulle jag vilja ha en lite större t-shirt och möjligen dra upp ärmarna på din cardigan till strax under armbågarna. Lite smådetaljer sådär. ^_^

T-shirten sjunger på sista versen överhuvudtaget, fruktansvärt obekväm, men tänker inte överge den för det. Och näe, att dra upp koft ärmarna är jag inte mycket för.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns en liten butik här i Norrköping, carl&henrik. Kolla in deras hemsida (http://www.carlochhenrik.se/).

Inte jättestort utbud, men kanske den stil du är ute efter, Panimala?

Långa t-shirtar som inte är over size. Verkar vara svårt att hitta. :/

Tack för länkarna alla iallafall, om någon vet nån mer så länka gärna. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sydde upp och in två par byxor idag som jag köpte som projektbyxor för ett tag sedan. Det ena är bruna, "mustiga", kostymbyxor/chinos som jag köpte på Stadsmissionen för 65:- från fjärran länder, minskade säkert bendiametern med 40% på dem, soft att gå runt med kan jag berätta.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar fortfarande efter en röd/vit randig tröja/talltee

waldo0_1128278_0.jpg

Om någon vet vart det finns så säg gärna till

Jag köpte en röd/vit randig långärmad tröja på MQ för inte så länge sedan. Ser ut som den på din tecknade bild fast med lite tunnare ränder. 99 kronor på rea. :huh:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...