Saleen Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 (redigerad) Första skoldagen - nyinköpta vita converse, likadana som jag hade innan, och koftan är ny också, från Uniqlo i Paris. Fint! Personligen skulle jag vilja ha en lite större t-shirt och möjligen dra upp ärmarna på din cardigan till strax under armbågarna. Lite smådetaljer sådär. Redigerad 1 september, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Haha! "Läskiga pressveck" var min första tanke Nejmen, det såg nice ut. Vad är det för tryck på din tee? Tycker mig kunna urskilja ett ansikte, men vad mer? Tack! Haha, förutsätter att du sedan märkte att det var ljuset på fotot och inte byxorna? Det är en The Libertines-tröja, så det är fyra ansikten på den. Fint! Personligen skulle jag vilja ha en lite större t-shirt och möjligen dra upp ärmarna på din cardigan till strax under armbågarna. Lite smådetaljer sådär. T-shirten sjunger på sista versen överhuvudtaget, fruktansvärt obekväm, men tänker inte överge den för det. Och näe, att dra upp koft ärmarna är jag inte mycket för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Tack! Haha, förutsätter att du sedan märkte att det var ljuset på fotot och inte byxorna? Det är en The Libertines-tröja, så det är fyra ansikten på den. Jao, efter närmare undersökning upptäckte jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Någon som vet någon webshop med LÅNGA T-SHIRTAR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Någon som vet någon webshop med LÅNGA T-SHIRTAR? Menar du oversized eller långärmade t-shirts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 Någon som vet någon webshop med LÅNGA T-SHIRTAR? Typ tall tees? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 Någon som vet någon webshop med LÅNGA T-SHIRTAR? Topstreetwear säljer tall tees, vilket är långa tees Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 Finns en liten butik här i Norrköping, carl&henrik. Kolla in deras hemsida (http://www.carlochhenrik.se/). Inte jättestort utbud, men kanske den stil du är ute efter, Panimala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 Finns en liten butik här i Norrköping, carl&henrik. Kolla in deras hemsida (http://www.carlochhenrik.se/). Inte jättestort utbud, men kanske den stil du är ute efter, Panimala? Långa t-shirtar som inte är over size. Verkar vara svårt att hitta. :/ Tack för länkarna alla iallafall, om någon vet nån mer så länka gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 (redigerad) Finns en liten butik här i Norrköping, carl&henrik. Kolla in deras hemsida (http://www.carlochhenrik.se/). Inte jättestort utbud, men kanske den stil du är ute efter, Panimala? Var finns denna butik? edit: oj, det står visst på hemsidan, S:t Persgatan 64 Redigerad 4 september, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2009 Köpte ett par nya skor på Ego igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2009 Plussar jag 2.5k eller mer den här månade köper jag dessa. http://caliroots.com/data/product/images/1894520097413155771790_L.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 (redigerad) Sydde upp och in två par byxor idag som jag köpte som projektbyxor för ett tag sedan. Det ena är bruna, "mustiga", kostymbyxor/chinos som jag köpte på Stadsmissionen för 65:- från fjärran länder, minskade säkert bendiametern med 40% på dem, soft att gå runt med kan jag berätta. Redigerad 9 september, 2009 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2009 Långa t-shirtar som inte är over size. Verkar vara svårt att hitta. :/ Tack för länkarna alla iallafall, om någon vet nån mer så länka gärna. Odeur's serie med t-shirts vid namn Invisible. Är ägare av två stycken, och jag älskar dessa. http://www.freudiankicks.com/en/webshop/de...ur/product1244/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2009 Det här måste vara den mest fulepiska t-shirten någonsin! http://media.threadless.com/product/640x640/1960-store.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2009 Någon som vet i vilken affär jag kan köpa den här Fred Perry kepsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2009 Någon som vet var jag kan köpa en likadan Stone Island-jacka som Pete (killen som har en biege jacka) har på den här bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2009 Jag har letat efter ett par nya skor så jädrans länge nu. Har faktiskt inte hittat några skitsnygga ännu, så diag åker jag ner och köper de som såg bäst ut - ett par höga Fred Perry. Inte helt nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2009 Jag letar fortfarande efter en röd/vit randig tröja/talltee Om någon vet vart det finns så säg gärna till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2009 (redigerad) Jag letar fortfarande efter en röd/vit randig tröja/talltee Om någon vet vart det finns så säg gärna till Jag köpte en röd/vit randig långärmad tröja på MQ för inte så länge sedan. Ser ut som den på din tecknade bild fast med lite tunnare ränder. 99 kronor på rea. Redigerad 12 september, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts