Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Jag har sedan Justice album cross och deras stressvideo varit rätt sugen på en skinnjacka. Jag menar, ett klassiskt plagg som klara de flesta förhållanderna. Slog till på den här med 50% rea. originalpris 2000 kr.

(ni får ursäkta den dåliga bilden)

Säg vad ni tycker! : )

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sedan Justice album cross och deras stressvideo varit rätt sugen på en skinnjacka. Jag menar, ett klassiskt plagg som klara de flesta förhållanderna. Slog till på den här med 50% rea. originalpris 2000 kr.

(ni får ursäkta den dåliga bilden)

Säg vad ni tycker! : )

Härligt! Äntligen någon på forumet som har samma typ av stil som jag :). Skinnjacka är stiligt, väldigt inne just nu. Testa skinnjacka + mönstrad skjorta + ljusabyxor (chinos) eller mörka (jeans), blir snyggt ihop! Väldigt pub-aktiga kläder här nere i Malmö.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska på en fest med maffia-tema imorgon har har valt att ha en sjal runt halsen under skjortan istället fluga eller slips, a la Don Corleone

the_godfather_2_1119823_0.jpg

Tycker faktiskt det ser riktigt snyggt ut men det är ju aldrig något man ser?

Vad heter en sån här sak? näsuk? Halsduk? snusnäsduk?

the_godfather_2_1119823_0.jpg

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://pici.se/pictures/hyplSzoSf.png

Första skoldagen - nyinköpta vita converse, likadana som jag hade innan, och koftan är ny också, från Uniqlo i Paris.

Haha! "Läskiga pressveck" var min första tanke :innocent:

Nejmen, det såg nice ut. Vad är det för tryck på din tee? Tycker mig kunna urskilja ett ansikte, men vad mer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...