Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Nu kommer jag fråga nå ganska befängt, men jag insåg idag när jag tänkte igenom vad jag hade på mig. Hur mycket jag egentligen lagt ner på kläder. Och jag kom upp i en ganska hög summa, när jag vanliga vardagskläder på mig.

Så min fråga är, säg att ni ska ut en mulen dag (så ni får på er en jacka) vad kostar det ni har på er då?

Detta ska inte sluta i nån kukmätar-tävling, utan jag undrar bra hur mycket ni lägger på kläder ev. accessoarer..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kommer jag fråga nå ganska befängt, men jag insåg idag när jag tänkte igenom vad jag hade på mig. Hur mycket jag egentligen lagt ner på kläder. Och jag kom upp i en ganska hög summa, när jag vanliga vardagskläder på mig.

Så min fråga är, säg att ni ska ut en mulen dag (så ni får på er en jacka) vad kostar det ni har på er då?

Detta ska inte sluta i nån kukmätar-tävling, utan jag undrar bra hur mycket ni lägger på kläder ev. accessoarer..

Skor ~150

Jacka ~150

Tröja ~50-200

Undertröja ~50

Byxor ~100-400

Underkläder ~100

Typ... 675 kr?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick med mig ett par byxor från cubus igår för en hundring. Gick med dem till kassan redo att betala fullpriset men när han läste av dem stod det 100:- och han sa att de blivit nedsatta så jag såg ingen anledning att klaga. Bild kanske kommer, men jag vet inte riktigt om jag vågar erkänna vilken färg de har..

Får jag gissa att dom är blåa? Köpte själv ett par byxor därifrån för en hundring. Blåa :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skor ~ 900

Jacka ~ 1000

Tröja ~ 900

Skjorta under tröjan ~ 400

Byxor ~ 1000

Underkläder ~ 200

Detta är på ett ungefär det jag har på mig en normal skoldag och väldigt ofta på fritiden med. Men vissa dagar då jag inte orkar bry mig riktigt så slänger jag på mig en random t-shirt och en passande kofta från HM och då minskar priset givetvis rätt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kommer jag fråga nå ganska befängt, men jag insåg idag när jag tänkte igenom vad jag hade på mig. Hur mycket jag egentligen lagt ner på kläder. Och jag kom upp i en ganska hög summa, när jag vanliga vardagskläder på mig.

Så min fråga är, säg att ni ska ut en mulen dag (så ni får på er en jacka) vad kostar det ni har på er då?

Detta ska inte sluta i nån kukmätar-tävling, utan jag undrar bra hur mycket ni lägger på kläder ev. accessoarer..

Roligt att du tar upp det precis idag när jag förut tänkte vad jag hade på mig för kläder när jag endast skulle ta mig fram och tillbaka till jobbet på cirka 1 timme.

Skor: 1300,-

Jeans: 1400,- (Norska kronor)

Skjorta: 1300,- (Norska kronor)

Jacka: 1800,-

= 5800 kronor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så glömmer jag själv att lägga upp.

skor- 1000

byxor- 900

tee- 300

tröja- 700

jacka- 1100

klocka- 1700

5700,de kanns som en befängd summa, då min fasta inkomst har varit 1050 kr per månad i form av studiebidrag.

Klockan är iofs något jag kommer ha x antal år..

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag gissa att dom är blåa? Köpte själv ett par byxor därifrån för en hundring. Blåa :(

Jao, helt rätt. Känns som att hela forumet springer runt i knallblå byxor så det känns lite wannabeaktigt :P

Angående klädpengar:

Skor ~300

Strumpor -12

Byxor ~200

Kalsonger ~75

Tee ~100

Kofta ~200

Jacka ~500

Klocka -1050

Σ ~2400

Skor ~150

Jacka ~150

Tröja ~50-200

Undertröja ~50

Byxor ~100-400

Underkläder ~100

Typ... 675 kr?

Var hittar man snygga jackor och skor för 150kr :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jao, helt rätt. Känns som att hela forumet springer runt i knallblå byxor så det känns lite wannabeaktigt :(

Angående klädpengar:

Skor ~300

Strumpor -12

Byxor ~200

Kalsonger ~75

Tee ~100

Kofta ~200

Jacka ~500

Klocka -1050

Σ ~2400

Var hittar man snygga jackor och skor för 150kr :lol:

Jag har ett par snygga skor från H&M som kostade 100,- tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm-mmm, velat ha en sån här hur länge som helst nu. Förhoppningsvis min ganska snart.

http://img.auctiva.com/imgdata/7/2/7/5/0/5...253612839_o.jpg

Buy Now:ad!!!

725 svenska kronor inklusive frakt från GB, vilket nästan är oroväckande billigt då en ny Gloverall kostar 3500 i butik i Sverige. Lycka till med att hitta en grön också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...