Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Angående jackor, passade själv på att köpa en till vintern redan nu (rea):

Var lite större än jag trodde, men verkligen otroligt skön.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte en liknande Slips som stifler har här på bilden.

Tycker ni det är konstigt om man går så på stan? Vit skjorta med uppkavlade ärmar och en valfri tunn slips?

Nej, skönt stiligt är det. Den ser ut att vara ganska smal och det gillar jag!

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gosh! Var så nära att beställa hem dessa, Converse "Jack Purcell CP Ox men när jag tittade in i morse för att göra köpet är de borta i min storlek :D Dumme och naive lille jag som inte tänker på att allt rusar ut ur lager under rean..

Nåväl, jag tänkte iaf höra med er om ni hittar någon annanstans där dessa finns i storlek 9, alternativt 9,5. Min egen googling är resultatlös hittills.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska på en fest med maffia-tema imorgon har har valt att ha en sjal runt halsen under skjortan istället fluga eller slips, a la Don Corleone

"Don Corleone"

Tycker faktiskt det ser riktigt snyggt ut men det är ju aldrig något man ser?

Faktum är att både jag och min systers make hade sjal istället för slips på en barndomsväns bröllop förra sommaren, då vi tänkte i samma banor. Då var det 30-40-tals tema "typ" dock. Annars har jag faktiskt heller aldrig sett det. Vilket är synd, är ju som sagt faktiskt snyggt. :D

Inte quota bilder ;)

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick med mig ett par byxor från cubus igår för en hundring. Gick med dem till kassan redo att betala fullpriset men när han läste av dem stod det 100:- och han sa att de blivit nedsatta så jag såg ingen anledning att klaga. Bild kanske kommer, men jag vet inte riktigt om jag vågar erkänna vilken färg de har..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...