Karatemorfar Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Var kan man köpa en sån "jeansväst" som snubben har på sig. Är fan helt kär i en sån. Vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 (redigerad) jäkla vinkel det var, gärna print när du har dem på, från sidan å framifrån Yes, originalen ser ut så, sen när det där italienska företaget började tillverka för Ray-Ban istället för Bausch & Lomb i slutet av 90-talet har designen blivit sämre i mitt tycke. Vinkeln är också det jag har stört mig på att det inte har varit när man har köpt kopiorna (vilka det inte i övrigt är något fel på i mitt tycke). Nu är det i riktigt glas också, otroligt billigt om nu skicket är så bra som jag hoppas på, kan gå för dubbla priset. Karatemorfar: Köp en begagnad för 50 kr och klipp av? Redigerad 7 juni, 2009 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Karatemorfar: Köp en begagnad för 50 kr och klipp av? Orka det. Jag är en bekväm man. Men om jag inte hittar någon så får jag nog göra så. Second hand is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Måste få tag på billiga sommarskor, antar att det endast är beställning från Asos som gäller med skor liknande dessa? Ingen har sett liknande i butik? http://www.asos.com/Asosman/Asos-Plimadril...amp;clr=Natural Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Appropå asos så fick jag nyligen hem dessa , dessa och denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Yes, originalen ser ut så, sen när det där italienska företaget började tillverka för Ray-Ban istället för Bausch & Lomb i slutet av 90-talet har designen blivit sämre i mitt tycke. Vinkeln är också det jag har stört mig på att det inte har varit när man har köpt kopiorna (vilka det inte i övrigt är något fel på i mitt tycke). Nu är det i riktigt glas också, otroligt billigt om nu skicket är så bra som jag hoppas på, kan gå för dubbla priset. abo okej, gärna print när du har de på! Appropå asos så fick jag nyligen hem dessa Härligs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Vilka andra affärer i Stockholm annat än Rockzone säljer bikerjackor? Alltså standard hårdrocksjackan, inte skinnställ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 abo okej, gärna print när du har de på! Fick dem precis, och det verkar nästan som att jag har för stort huvud eller något. Skicket var åtminstone riktigt bra. Kanske ska gå till en optiker och se om det går att justera dem. Dålig sidbild men det är typ omöjligt med telefonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Fick dem precis, och det verkar nästan som att jag har för stort huvud eller något. Skicket var åtminstone riktigt bra. Kanske ska gå till en optiker och se om det går att justera dem. Dålig sidbild men det är typ omöjligt med telefonen. kanske bara är jag, men jag tyckte de verkligen inte passade bra till håret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Köpte ny skjorta idag, den var dyyyyr. Funderar på om jag ska byta till en storlek större. http://store.woodwood.dk/objects/15_36f0a4c891.jpg http://pici.se/thumbs/t_VYHprnJog.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Hmm, vad är det för shorts som gäller på stranden nu för tiden? Länka gärna till snygga badshorts. Själv är jag lite sugen på nå pastellaktigt, men har inte hittat så bra alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Varför är det dyrare att beställa till exempel två skor i samma paket, än att beställa dem separat på Asos? Aja, beställde ett par av skorna jag tidigare länkade. Rimligt pris! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Skolavslutning imorgon, ska man göra sig lite extra fin eller köra på casual? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 (redigerad) Skolavslutning imorgon, ska man göra sig lite extra fin eller köra på casual? ... eller så är man extra fin 24/7. edit: oops... Tar du inte studenten /casual? Redigerad 10 juni, 2009 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Fick dem precis, och det verkar nästan som att jag har för stort huvud eller något. Skicket var åtminstone riktigt bra. Kanske ska gå till en optiker och se om det går att justera dem. Dålig sidbild men det är typ omöjligt med telefonen. De ser ju ut å sitta bra iaf, de ser inte ut å tänjas eller något. Å den där vinkeln var ju inte synlig, snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 De ser ju ut å sitta bra iaf, de ser inte ut å tänjas eller något. Å den där vinkeln var ju inte synlig, snyggt! Lutar dessvärre åt att sälja, ska testa några soligare dagar till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Beställt byxor: http://files.hm.com/media/products/735/ML755_1929_055R_73308.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Beställt byxor: http://files.hm.com/media/products/735/ML755_1929_055R_73308.jpg Oh man, nice. Äre verkligen HM? Blir fan köp imorn då, om de kommit till Oslo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Oh man, nice. Äre verkligen HM? Blir fan köp imorn då, om de kommit till Oslo. Yes, 400sek. Som hittat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Yes, 400sek. Som hittat! Sweet. Kan du langa en bild så jag får se hur de ser ut på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts