Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

jäkla vinkel det var, gärna print när du har dem på, från sidan å framifrån

Yes, originalen ser ut så, sen när det där italienska företaget började tillverka för Ray-Ban istället för Bausch & Lomb i slutet av 90-talet har designen blivit sämre i mitt tycke. Vinkeln är också det jag har stört mig på att det inte har varit när man har köpt kopiorna (vilka det inte i övrigt är något fel på i mitt tycke).

Nu är det i riktigt glas också, otroligt billigt om nu skicket är så bra som jag hoppas på, kan gå för dubbla priset.

Karatemorfar: Köp en begagnad för 50 kr och klipp av?

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yes, originalen ser ut så, sen när det där italienska företaget började tillverka för Ray-Ban istället för Bausch & Lomb i slutet av 90-talet har designen blivit sämre i mitt tycke. Vinkeln är också det jag har stört mig på att det inte har varit när man har köpt kopiorna (vilka det inte i övrigt är något fel på i mitt tycke).

Nu är det i riktigt glas också, otroligt billigt om nu skicket är så bra som jag hoppas på, kan gå för dubbla priset.

abo okej, gärna print när du har de på!

Appropå asos så fick jag nyligen hem dessa

image1xl_1112104_1.jpg

:rolleyes:

Härligs!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

abo okej, gärna print när du har de på!

Fick dem precis, och det verkar nästan som att jag har för stort huvud eller något. Skicket var åtminstone riktigt bra. Kanske ska gå till en optiker och se om det går att justera dem.

Dålig sidbild men det är typ omöjligt med telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick dem precis, och det verkar nästan som att jag har för stort huvud eller något. Skicket var åtminstone riktigt bra. Kanske ska gå till en optiker och se om det går att justera dem.

Dålig sidbild men det är typ omöjligt med telefonen.

kanske bara är jag, men jag tyckte de verkligen inte passade bra till håret.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick dem precis, och det verkar nästan som att jag har för stort huvud eller något. Skicket var åtminstone riktigt bra. Kanske ska gå till en optiker och se om det går att justera dem.

Dålig sidbild men det är typ omöjligt med telefonen.

De ser ju ut å sitta bra iaf, de ser inte ut å tänjas eller något.

Å den där vinkeln var ju inte synlig, snyggt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...