Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Men biatch, det går ju inte förneka att det finns ett starkt samband mellan musik- och klädstil.

Oja, det nekar jag inte. Bara det, att han frågar om han inte är ett metalcore fan. Jag ser inget som riktigt riktar det mot just metalcore. Om man ska vara extremt skrikt med genrer dvs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget metalcore-fan va? :)

Får fundera på detta ett tag. Lutar faktiskt mer åt tvåan just nu.

Min musikstil är irrelvant i mitt smaktycke.

De va bara fula.

mr_tobbe :

Hur ska man vara klädd för bal, när det är kostym code?

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mr_tobbe :

Hur ska man vara klädd för bal, när det är kostym code?

Vanligtvis har man frack till bal, möjligen smoking. Men vid kostymdresscode ska du ju inte klä dig i något över just det. Matcha dig inte i överdrift till din partner, det ser bara fel ut.

En mörkblå eller mörkgrå kostym blir snyggt, traditionellt har man väl svarta skor till, men att ha bruna går nog lika bra det. Matcha bältet med skorna. Använd en ljus skjorta, förslagsvis vit. Satsa på en slips som inte är allt för hysterisk, och en bröstnäsduk som kan vara lite fräsigare om man nu vill det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lichtblau_1111940_0.jpg

Skjortan, för stor? Large är den i, har medium i vanliga fall.

Vet inte riktigt vad det är, men jag känner mig lite obekväm i den och är inte helt nöjd . Vad tycker ni om den?

Tycker den är snygg, inte alls för stor enligt mig :rolleyes:

Karatemorfar : Några sidor känner jag inte till men jag brukar ofta hämta inspiration från kändisar. Ta reda på vilken kändis du liknar och kolla sedan ungefär hur han klär sig. Annars kan du ju kolla på mode serier som The Hills eller Gossip Girl, ibland hittar man något där också.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...