Renard Skrivet 4 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 första, fast ehentligen ingen Inget metalcore-fan va? Får fundera på detta ett tag. Lutar faktiskt mer åt tvåan just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Inget metalcore-fan va? Får fundera på detta ett tag. Lutar faktiskt mer åt tvåan just nu. Metalcore =/= kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Metalcore =/= kläder. Men biatch, det går ju inte förneka att det finns ett starkt samband mellan musik- och klädstil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Men biatch, det går ju inte förneka att det finns ett starkt samband mellan musik- och klädstil. Oja, det nekar jag inte. Bara det, att han frågar om han inte är ett metalcore fan. Jag ser inget som riktigt riktar det mot just metalcore. Om man ska vara extremt skrikt med genrer dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Inget metalcore-fan va? Såvitt jag vet så är Mordos ett lika stort metalcore-fan som jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Min bror är min hjälte. Han hittade sin kavaj från när han tog studenten som sitter oerhört mycket bättre än den jag fick. Dock kan jag inte stänga pga. tjockiz, men det är okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Såvitt jag vet så är Mordos ett lika stort metalcore-fan som jag är. Sen var det ju inte Mordos han quotade heller men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Sen var det ju inte Mordos han quotade heller men. Märkte det nu, lol. sry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 (redigerad) Inget metalcore-fan va? Får fundera på detta ett tag. Lutar faktiskt mer åt tvåan just nu. Min musikstil är irrelvant i mitt smaktycke. De va bara fula. mr_tobbe : Hur ska man vara klädd för bal, när det är kostym code? Redigerad 5 juni, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Min musikstil är irrelvant i mitt smaktycke. De va bara fula. Aha! Ok . Drog lite förhastade slutsatser där. Mitt fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 mr_tobbe : Hur ska man vara klädd för bal, när det är kostym code? Vanligtvis har man frack till bal, möjligen smoking. Men vid kostymdresscode ska du ju inte klä dig i något över just det. Matcha dig inte i överdrift till din partner, det ser bara fel ut. En mörkblå eller mörkgrå kostym blir snyggt, traditionellt har man väl svarta skor till, men att ha bruna går nog lika bra det. Matcha bältet med skorna. Använd en ljus skjorta, förslagsvis vit. Satsa på en slips som inte är allt för hysterisk, och en bröstnäsduk som kan vara lite fräsigare om man nu vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 Finns det någon klädsida där man kan checka in olika stilar? Alltså, typ. Det finns ju sidor med olika frisyrer, men finns det något liknande för kläder? Sitter lite körd nu med ett par öl i kroppen och har enormt svårt att bestämma vad jag vill ha på mig. Känner att jag behöver inspiration. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Skjortan, för stor? Large är den i, har medium i vanliga fall. Vet inte riktigt vad det är, men jag känner mig lite obekväm i den och är inte helt nöjd . Vad tycker ni om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 (redigerad) Skjortan, för stor? Large är den i, har medium i vanliga fall. Vet inte riktigt vad det är, men jag känner mig lite obekväm i den och är inte helt nöjd . Vad tycker ni om den? Tycker den är snygg, inte alls för stor enligt mig Karatemorfar : Några sidor känner jag inte till men jag brukar ofta hämta inspiration från kändisar. Ta reda på vilken kändis du liknar och kolla sedan ungefär hur han klär sig. Annars kan du ju kolla på mode serier som The Hills eller Gossip Girl, ibland hittar man något där också. Redigerad 7 juni, 2009 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 *Cheapo - Nowayfarer, black,black. *Cheapo - Layback, black,black. Vilken bör man satsa på? Och anledningen till att jag inte köper från dyrare märke är att jag hade tänkt att börja bygga på med lite fler olika istället. Nåväl, säg vad nu tycker, andra liknande förslag är också välkomna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 "Nowayfarer - Black/Black" - V09 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Köpte dessa alldeles nyss för 405 kr inkl. frakt. Bausch & Lomb 5024 Mörkgrönt glas Blir inte bättre än så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Köpte dessa alldeles nyss för 405 kr inkl. frakt. Bausch & Lomb 5024 Mörkgrönt glas Blir inte bättre än så! jäkla vinkel det var, gärna print när du har dem på, från sidan å framifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 http://www.junkyard.se/images/product_alt/64325.jpg Beställda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Hm, vet faktiskt inte riktigt hur jag gör, avvaktar tills imorgon tills jag bestämt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts