Eudoros Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Hehe, i Gällivare finns det ingenting som heter uppdaterat sortiment. Tack för länken, de var dock slut i min storlek. Jakten går vidare. I see. Finns ju här också, lite dyrare dock. http://eu.store.jlindeberg.com/system/sear...ge=1&rnum=8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Hur syr man på en kavaj som är på tok för bred över axlarna? Sett bilder på andras kavajer, och min kavaj är på tok för bred över axlarna. halp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Hur syr man på en kavaj som är på tok för bred över axlarna? Sett bilder på andras kavajer, och min kavaj är på tok för bred över axlarna. halp. Det låter som ett ganska omöjligt uppdrag för en lekman... Skaffa en ny kavaj eller sätt på dig ett mc-ställ under kavajen för att fylla ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 (redigerad) Det låter som ett ganska omöjligt uppdrag för en lekman... Skaffa en ny kavaj eller sätt på dig ett mc-ställ under kavajen för att fylla ut Mina pengar går inte ihop med en ny kavaj. 2 val. Improvisera och riskera att förstöra kavajen, eller se ut som en fyrkant på studenten. CHOOSE YOUR DESTINY. EDIT: Eller ja, jag har inte direkta planer att se ut som en student ändå. Uppknäppt kavaj, mörka jeans and shit yeah. Redigerad 1 juni, 2009 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Drog ut på det lite, men nu är även detaljerna klara med studentkläderna. Mycket nöjd, det ska vara lite färg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 1 st chinos. Inget extraordinärt. Köpte ett par likadana idag. Även en "bomberjacka" från Elvine för halva priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Jag tänkte beställa en tröja från Frankrike och det står såhär, vad ska jag välja? Livraison TTC Chez vous le 05/06/2009 France TOM DOM International Zone 1 International Zone 2 .. .. International Zone 7 International Zone? what the heck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Jag tänkte beställa en tröja från Frankrike Låter nice, vad för tröja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 (redigerad) Låter nice, vad för tröja? http://www.laboutiqueofficielle.com/ressources/produits/TS_JUSTICE_SUMMER_02.jpg http://www.laboutiqueofficielle.com/ressources/produits/TS_JUSTICE_SUMMER_01.jpg fast bara om jag lyckas beställa den ofc. Redigerad 2 juni, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Haha, det var väntat! Ska du verkligen köpa med tourdates på ryggen, måste finnas cleanare Justice-tröjor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 (redigerad) Haha, det var väntat! Ska du verkligen köpa med tourdates på ryggen, måste finnas cleanare Justice-tröjor? Jaja, jag har fått en Justice-period nu... stfu nae, det finns en med korset fram, utan tourdates, fast den finns bara i Large. Annars är det jävligt torrt med Justice merchandise. Edit: fast.. nae, med euro o frakt så blir det nästan 500 kr... jag känner inte riktigt att det är värt det. Spara hellre pengarna till sommaren. Redigerad 2 juni, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Jaja, jag har fått en Justice-period nu... stfu nae, det finns en med korset fram, utan tourdates, fast den finns bara i Large. Annars är det jävligt torrt med Justice merchandise. Edit: fast.. nae, med euro o frakt så blir det nästan 500 kr... jag känner inte riktigt att det är värt det. Spara hellre pengarna till sommaren. Kolla på ebay retard. Där finns nästan alla t-shirts som finns med i D.A.N.C.E. videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Kolla på ebay retard. Nu ska vi inte var sådär, det är inte likt dig. Jag tar en runda på ebay... SEN! filmtajm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 (redigerad) Nu ska vi inte var sådär, det är inte likt dig. Jag tar en runda på ebay... SEN! filmtajm Förlåt, men jag blev ärligt talat upprörd när jag såg att det var tour-dates på ryggen av tischan. För det första ska man ha varit på minst en av dessa konserter (vet ju inte om du har det), men inte ens då anser jag det okej att ha en sådan t-shirt. Får mig att tänka på alla äckliga hårdrockare som bär Iron Maiden, Metallica och andra sunkiga bands turné-t-shirtar. Och som du säkert vet älskar jag Justice. Edit: + att jag är lite grinig för jag slutade snusa idag. Redigerad 2 juni, 2009 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 (redigerad) Förlåt, men jag blev ärligt talat upprörd när jag såg att det var tour-dates på ryggen av tischan. För det första ska man ha varit på minst en av dessa konserter (vet ju inte om du har det), men inte ens då anser jag det okej att ha en sådan t-shirt. Får mig att tänka på alla äckliga hårdrockare som bär Iron Maiden, Metallica och andra sunkiga bands turné-t-shirtar. Och som du säkert vet älskar jag Justice. Edit: + att jag är lite grinig för jag slutade snusa idag. Jag vet, jag vet.. Det var exakt min tanke också.. Det var därför jag var så osäker- vilket fall, jag struntar i den.. Det underbaraste vore egentligen att ha en skinnjacka som killarna har i Stress-videon. Dem är råa som fan! (jackorna alltså) http://www.youtube.com/watch?v=GsmzNB_eXek Redigerad 2 juni, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Det underbaraste vore egentligen att ha en skinnjacka som killarna har i Stress-videon. Dem är råa som fan! Skämta inte. Första gången jag såg videon har jag sökt efter en sådan jacka men inte hittat något. Surface To Air gjorde ett samarbete med Justice och fick ut tre skinjackor, men ingen med korset på. Här kan du se kollektionen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 (redigerad) Skämta inte. Första gången jag såg videon har jag sökt efter en sådan jacka men inte hittat något. Surface To Air gjorde ett samarbete med Justice och fick ut tre skinjackor, men ingen med korset på. Här kan du se kollektionen.. Jag såg den kollektionen för ett tag sedan. Fattar dem inte att dem skulle kunna tjäna fittmycket pengar på dem jackorna? jag menar.. visst, det är inte det viktigste, men det verkar finnas ett jävligt stort sug efter just dem med korset på.. Redigerad 2 juni, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Jag såg den kollektionen för ett tag sedan. Fattar dem inte att dem skulle kunna tjäna fittmycket pengar på dem jackorna? jag menar.. visst, det är inte det viktigste, men det verkar finnas ett jävligt stort sug efter just dem med korset på.. Oja, de skulle tjäna enormt. Det är bara att titta på vad som hände efter D.A.N.C.E. videon släpptes. Fansen ville ha t-shirtsen i filmen (som inte fanns alls på riktigt. De var datoranimerade). Justice gjorde 5 av alla de ca 100 t-shirtsen som finns i videon. Nu finns typ ALLA på Ebay, gjorda av fanboys eller andra kläddesigners. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 (redigerad) GAAHH! Vilken av dessa ska jag skaffa? Numero Uno: http://rockzone.jetshop.se/pub_images/original/4853T_15154.jpg Eller Numero Dos: http://rockzone.jetshop.se/pub_images/original/4849T_15157.jpg Gillar ettan pga attityden men tvåan är ju fan så snygg den med! Redigerad 3 juni, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 första, fast ehentligen ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts