Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Hur syr man på en kavaj som är på tok för bred över axlarna? Sett bilder på andras kavajer, och min kavaj är på tok för bred över axlarna. halp.

Det låter som ett ganska omöjligt uppdrag för en lekman... Skaffa en ny kavaj eller sätt på dig ett mc-ställ under kavajen för att fylla ut :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det låter som ett ganska omöjligt uppdrag för en lekman... Skaffa en ny kavaj eller sätt på dig ett mc-ställ under kavajen för att fylla ut :mellow:

Mina pengar går inte ihop med en ny kavaj. 2 val. Improvisera och riskera att förstöra kavajen, eller se ut som en fyrkant på studenten. CHOOSE YOUR DESTINY.

EDIT: Eller ja, jag har inte direkta planer att se ut som en student ändå. Uppknäppt kavaj, mörka jeans and shit yeah.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det var väntat! :D Ska du verkligen köpa med tourdates på ryggen, måste finnas cleanare Justice-tröjor?

Jaja, jag har fått en Justice-period nu... stfu :P

nae, det finns en med korset fram, utan tourdates, fast den finns bara i Large. Annars är det jävligt torrt med Justice merchandise. :(

Edit: fast.. nae, med euro o frakt så blir det nästan 500 kr... jag känner inte riktigt att det är värt det. Spara hellre pengarna till sommaren. :confused:

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja, jag har fått en Justice-period nu... stfu :(

nae, det finns en med korset fram, utan tourdates, fast den finns bara i Large. Annars är det jävligt torrt med Justice merchandise. :D

Edit: fast.. nae, med euro o frakt så blir det nästan 500 kr... jag känner inte riktigt att det är värt det. Spara hellre pengarna till sommaren. :confused:

Kolla på ebay retard.

Där finns nästan alla t-shirts som finns med i D.A.N.C.E. videon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska vi inte var sådär, det är inte likt dig.

Jag tar en runda på ebay... SEN! :confused:

filmtajm

Förlåt, men jag blev ärligt talat upprörd när jag såg att det var tour-dates på ryggen av tischan.

För det första ska man ha varit på minst en av dessa konserter (vet ju inte om du har det), men inte ens då anser jag det okej att ha en sådan t-shirt.

Får mig att tänka på alla äckliga hårdrockare som bär Iron Maiden, Metallica och andra sunkiga bands turné-t-shirtar.

Och som du säkert vet älskar jag Justice.

Edit:

+ att jag är lite grinig för jag slutade snusa idag.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt, men jag blev ärligt talat upprörd när jag såg att det var tour-dates på ryggen av tischan.

För det första ska man ha varit på minst en av dessa konserter (vet ju inte om du har det), men inte ens då anser jag det okej att ha en sådan t-shirt.

Får mig att tänka på alla äckliga hårdrockare som bär Iron Maiden, Metallica och andra sunkiga bands turné-t-shirtar.

Och som du säkert vet älskar jag Justice.

Edit:

+ att jag är lite grinig för jag slutade snusa idag.

Jag vet, jag vet.. Det var exakt min tanke också.. Det var därför jag var så osäker-

vilket fall, jag struntar i den.. Det underbaraste vore egentligen att ha en skinnjacka som killarna har i Stress-videon. Dem är råa som fan! (jackorna alltså)

http://www.youtube.com/watch?v=GsmzNB_eXek

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det underbaraste vore egentligen att ha en skinnjacka som killarna har i Stress-videon. Dem är råa som fan!

Skämta inte.

Första gången jag såg videon har jag sökt efter en sådan jacka men inte hittat något.

Surface To Air gjorde ett samarbete med Justice och fick ut tre skinjackor, men ingen med korset på.

Här kan du se kollektionen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skämta inte.

Första gången jag såg videon har jag sökt efter en sådan jacka men inte hittat något.

Surface To Air gjorde ett samarbete med Justice och fick ut tre skinjackor, men ingen med korset på.

Här kan du se kollektionen..

Jag såg den kollektionen för ett tag sedan.

Fattar dem inte att dem skulle kunna tjäna fittmycket pengar på dem jackorna? jag menar.. visst, det är inte det viktigste, men det verkar finnas ett jävligt stort sug efter just dem med korset på..

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg den kollektionen för ett tag sedan.

Fattar dem inte att dem skulle kunna tjäna fittmycket pengar på dem jackorna? jag menar.. visst, det är inte det viktigste, men det verkar finnas ett jävligt stort sug efter just dem med korset på..

Oja, de skulle tjäna enormt.

Det är bara att titta på vad som hände efter D.A.N.C.E. videon släpptes.

Fansen ville ha t-shirtsen i filmen (som inte fanns alls på riktigt. De var datoranimerade).

Justice gjorde 5 av alla de ca 100 t-shirtsen som finns i videon.

Nu finns typ ALLA på Ebay, gjorda av fanboys eller andra kläddesigners.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...