Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Satt faktiskt och funderade på om jag skulle ta och beställa både byxorna och brillorna. Hehe. Vet du något bra ställe man kan beställa liknande brillor från?

http://saltopeppar.se/

Har ett rätt stadigt utbud av glajjor, vet inte om det finns något par liknande exakt dem du sökte, men du kan ju kika iaf!

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Woot. Hittade ett par Wayfarers i min jacka när jag satt på tåget hem från Uppsala. Det stod "B&L" ingraverat på linserna, och på vänster båge stod det "Wayfarer", medans det stod ""B&L Ray-Ban U.S.A" på den högra. De var i väldigt bra kvalité så jag googlade upp dem och det visade sig att jag på något vänster har fått med mig ett par äkta Ray-bans.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte snygg. Hade varit snyggare med lite mindre blänk, lite tunnare material och en luva. Lite mörkare, mer distinkta färger hade passat också.

Inte för att det "räddar den" kanske, men den ser väl ut att ha luva? :P

(väldigt tjock krage om det inte är en luva i den?)

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att det "räddar den" kanske, men den ser väl ut att ha luva? :P

(väldigt tjock krage om det inte är en luva i den?)

Näe, "Lätt vindjacka i snygg design och klara färger. Vind- och vattenavvisande yttertyg. Försedd med hög, justerbar krage.

Herrstorlekar."

  • Vindjacka
  • Herrstorlekar
  • Vind- och vattenavvisande
  • Hög, justerbar krage

Å andra sidan, Tac, så ser den nog helt okej om man har dragkedjan dragen ända upp och inte sådär som den är på bilden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillade den som fan när jag testade den i affären, jätteskön att ha på sig. Den är otroligt tunn, men har ändå "tung" look. Färgerna är jag lite osäker på, sen känns det som att jag borde kunna hitta andra bättre jackor för 800 kr (eller t.o.m. billigare). Tack för åsikterna, förresten.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frossade tidigare i mig lite av J. Lindebergs nya och imo väldigt stilrena och snygga kollektion. Har nu blåst bort mardrömsstämpeln man satte på märket under högstadiet då alla gick runt med tröjor med ett JL-märke större än en ismaskin över bröstet.

Inget direkt särpläglat men stilrent och mysigt tyckte jag!

Det som inhandlades var alltså:

1 st svart bomullströja, väldigt tunn och perfekt nu till sommarkvällarna.

1 st chinos. Inget extraordinärt.

post-10629-1243533774_thumb.jpg

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frossade tidigare i mig lite av J. Lindebergs nya och imo väldigt stilrena och snygga kollektion. Har nu blåst bort mardrömsstämpeln man satte på märket under högstadiet då alla gick runt med tröjor med ett JL-märke större än en ismaskin över bröstet.

Inget direkt särpläglat men stilrent och mysigt tyckte jag!

Det som inhandlades var alltså:

1 st svart bomullströja, väldigt tunn och perfekt nu till sommarkvällarna.

1 st chinos. Inget extraordinärt.

post-10629-1243533774_thumb.jpg

Stiligt. :ermm:

---------

Jag skulle behöva några fler chinos och undrar om ni skulle kunna ge mig något tips på ett par stycken mellan 400-800kr. Pengarna har börjat sina inför studenten så min budget är ganska begränsad. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stiligt. :ermm:

---------

Jag skulle behöva några fler chinos och undrar om ni skulle kunna ge mig något tips på ett par stycken mellan 400-800kr. Pengarna har börjat sina inför studenten så min budget är ganska begränsad. :)

Jag köpte ett par chinos/"kostymbyxor" på H&M här i Oslo, och ibland undrar jag om det är något fel, om det egentligen är byxor från Armani eller liknande. Det sitter så jävla perfekt och är så underbart sköna.

Dom är, fast jag köpte vinröda/röda.

Kan langa en bild ifall någon vill se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte ett par chinos/"kostymbyxor" på H&M här i Oslo, och ibland undrar jag om det är något fel, om det egentligen är byxor från Armani eller liknande. Det sitter så jävla perfekt och är så underbart sköna.

Dom är, fast jag köpte vinröda/röda.

Kan langa en bild ifall någon vill se.

Ser trevligt ut. Lägg gärna upp en bild. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...