Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Jag köpte kostym idag.

Brallorna till vänster är de jag fick med, å de gilla jag inte så värst. Men jag vet inte hur det ska se ut riktigt så.. de första från höger är ett par volcom jeans, som jag tycker ser bäst ut men inte fan kan man ha jeans. näst till höger är ett par elvine chinos men jag vet inte =/ Ska självklart också ha slips, och en annan skjorta men det var den jag fick med. Funtar på mörk blå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte kostym idag.

Brallorna till vänster är de jag fick med, å de gilla jag inte så värst. Men jag vet inte hur det ska se ut riktigt så.. de första från höger är ett par volcom jeans, som jag tycker ser bäst ut men inte fan kan man ha jeans. näst till höger är ett par elvine chinos men jag vet inte =/ Ska självklart också ha slips, och en annan skjorta men det var den jag fick med. Funtar på mörk blå.

Synd med svart kavaj på en pojk som du som gillar färger. :) (Egentligen inte okej på någon på studenten).

Är kavajen två- eller treknäppt? Tänk på att alltid knäppa upp den understa knappen.

Av alternativen måste jag nog vara tråkig och säga paret du fick med, det är ingen uddablazer du har köpt.

edit: Byxorna ser för långa ut också, men det är lite svårt att se utan skor.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd med svart kavaj på en pojk som du som gillar färger. :) (Egentligen inte okej på någon på studenten).

Är kavajen två- eller treknäppt? Tänk på att alltid knäppa upp den understa knappen.

Av alternativen måste jag nog vara tråkig och säga paret du fick med, det är ingen uddablazer du har köpt.

edit: Byxorna ser för långa ut också, men det är lite svårt att se utan skor.

Alla utom de grå ser för långa ut, men alla ser bra (eller iaf någolunda) ut med skor.

Mm, antog det, att de brallorna va bäst, men jag gillar verkligen inte tyget alls känns som jag har mjukisbrallor på mig..aja.

Tack för knapprådet, den är tvåknäppt.

Tack, kul å höra va du tyckte. De grå å blå bilderna va såklart bara for the funs. å jag ville ha mer å pilla med när jag gjorde bilden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte kostym idag.

Brallorna till vänster är de jag fick med, å de gilla jag inte så värst. Men jag vet inte hur det ska se ut riktigt så.. de första från höger är ett par volcom jeans, som jag tycker ser bäst ut men inte fan kan man ha jeans. näst till höger är ett par elvine chinos men jag vet inte =/ Ska självklart också ha slips, och en annan skjorta men det var den jag fick med. Funtar på mörk blå.

Tycker absolut att du ska ha originalbyxorna. :yes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick skorna FerKuRZ tiipsade om. De sitter sjukt bra! Grymt sköna att springa till spårvagnen i också. Synd att vita skor blir smutsiga så fort :)

verkligen, min vän hade någon typ av spray på. för läder/mocca eller vad skorna nu är gjorda av. funka tydligen rätt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

verkligen, min vän hade någon typ av spray på. för läder/mocca eller vad skorna nu är gjorda av. funka tydligen rätt bra.

Då kommer man ju träffa de blåa partierna också. Jag kan rekommendera att du köper vit skokräm.

Edit: Jaha en färglös spray? Men det blir nog skitigt ändå.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, skorna i bilden på jeansen du postade ser ju ut som du beskriver. Fast jag antar ju att det är just därför du frågar. :lol:

acutally, men jag köper dem inte för att de passar bra till de brallorna, eller jo lite därför.

Men jag ångrar som fan att jag inte köpte dem när de fanns på cali. Det är vans dojjor galet snygga.

Ja länka dem förut, 50 sidor bak eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...