Karatemorfar Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Yes motherfucker http://caliroots.com/data/product/images/15652200883241305754674_L.jpg Oh, snap. Fett snygga. Märke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Oh, snap. Fett snygga. Märke? Edwin, de sänkte från 1399 till 899, så jag slog till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Edwin, de sänkte från 1399 till 899, så jag slog till. Naaaajs. Det är raw-denim va ? Om inte, så älskar jag i alla fall den typen av jeans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Jag köpte kostym idag. Brallorna till vänster är de jag fick med, å de gilla jag inte så värst. Men jag vet inte hur det ska se ut riktigt så.. de första från höger är ett par volcom jeans, som jag tycker ser bäst ut men inte fan kan man ha jeans. näst till höger är ett par elvine chinos men jag vet inte =/ Ska självklart också ha slips, och en annan skjorta men det var den jag fick med. Funtar på mörk blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Någon som kan rada upp några bra hemsidor med solglasögon som är inne nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 (redigerad) Jag köpte kostym idag. Brallorna till vänster är de jag fick med, å de gilla jag inte så värst. Men jag vet inte hur det ska se ut riktigt så.. de första från höger är ett par volcom jeans, som jag tycker ser bäst ut men inte fan kan man ha jeans. näst till höger är ett par elvine chinos men jag vet inte =/ Ska självklart också ha slips, och en annan skjorta men det var den jag fick med. Funtar på mörk blå. Synd med svart kavaj på en pojk som du som gillar färger. (Egentligen inte okej på någon på studenten). Är kavajen två- eller treknäppt? Tänk på att alltid knäppa upp den understa knappen. Av alternativen måste jag nog vara tråkig och säga paret du fick med, det är ingen uddablazer du har köpt. edit: Byxorna ser för långa ut också, men det är lite svårt att se utan skor. Redigerad 15 maj, 2009 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Synd med svart kavaj på en pojk som du som gillar färger. (Egentligen inte okej på någon på studenten). Är kavajen två- eller treknäppt? Tänk på att alltid knäppa upp den understa knappen. Av alternativen måste jag nog vara tråkig och säga paret du fick med, det är ingen uddablazer du har köpt. edit: Byxorna ser för långa ut också, men det är lite svårt att se utan skor. Alla utom de grå ser för långa ut, men alla ser bra (eller iaf någolunda) ut med skor. Mm, antog det, att de brallorna va bäst, men jag gillar verkligen inte tyget alls känns som jag har mjukisbrallor på mig..aja. Tack för knapprådet, den är tvåknäppt. Tack, kul å höra va du tyckte. De grå å blå bilderna va såklart bara for the funs. å jag ville ha mer å pilla med när jag gjorde bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Jag köpte kostym idag. Brallorna till vänster är de jag fick med, å de gilla jag inte så värst. Men jag vet inte hur det ska se ut riktigt så.. de första från höger är ett par volcom jeans, som jag tycker ser bäst ut men inte fan kan man ha jeans. näst till höger är ett par elvine chinos men jag vet inte =/ Ska självklart också ha slips, och en annan skjorta men det var den jag fick med. Funtar på mörk blå. Tycker absolut att du ska ha originalbyxorna. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Fick skorna FerKuRZ tiipsade om. De sitter sjukt bra! Grymt sköna att springa till spårvagnen i också. Synd att vita skor blir smutsiga så fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Fick skorna FerKuRZ tiipsade om. De sitter sjukt bra! Grymt sköna att springa till spårvagnen i också. Synd att vita skor blir smutsiga så fort verkligen, min vän hade någon typ av spray på. för läder/mocca eller vad skorna nu är gjorda av. funka tydligen rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 (redigerad) verkligen, min vän hade någon typ av spray på. för läder/mocca eller vad skorna nu är gjorda av. funka tydligen rätt bra. Då kommer man ju träffa de blåa partierna också. Jag kan rekommendera att du köper vit skokräm. Edit: Jaha en färglös spray? Men det blir nog skitigt ändå. Redigerad 16 maj, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Någon som vet vart man kan finna liknade, men utan skiten som är vid tårna? http://caliroots.com/data/product/images/17325200921916144431783_L.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Någon som vet vart man kan finna liknade, men utan skiten som är vid tårna? http://caliroots.com/data/product/images/1...144431783_L.jpg Mja, skorna i bilden på jeansen du postade ser ju ut som du beskriver. Fast jag antar ju att det är just därför du frågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Mja, skorna i bilden på jeansen du postade ser ju ut som du beskriver. Fast jag antar ju att det är just därför du frågar. acutally, men jag köper dem inte för att de passar bra till de brallorna, eller jo lite därför. Men jag ångrar som fan att jag inte köpte dem när de fanns på cali. Det är vans dojjor galet snygga. Ja länka dem förut, 50 sidor bak eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 (redigerad) Här har ni enligt mig en snygg kombination, lite Snook-aktig. http://pici.se/pictures/mRedPDgSX.jpg (Hood-tröjan ska vara öppen så att linnet syns) Redigerad 17 maj, 2009 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 (Hood-tröjan ska vara öppen så att linnet syns) Det tycker jag också är skit snyggt, dock tar jag aldrig tummen ur röven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Här har ni enligt mig en snygg kombination, lite Snook-aktig. (Hood-tröjan ska vara öppen så att linnet syns) Har du lust att länka till brillorna och brallorna (hoho)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 (redigerad) Har du lust att länka till brillorna och brallorna (hoho)? http://caliroots.com/system/search/product_vert.asp?id=18037 http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=17222 Redigerad 17 maj, 2009 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 sånna brillor frinns å få tag på för hundringen, så du inte får för dig nå dumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 sånna brillor frinns å få tag på för hundringen, så du inte får för dig nå dumt Satt faktiskt och funderade på om jag skulle ta och beställa både byxorna och brillorna. Hehe. Vet du något bra ställe man kan beställa liknande brillor från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts