Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Tänk er att ni köper ett par solglasögon som sitter skönt. Lite senare upptäcker ni att modellen har ett tydligt tjejnamn, och kan även hålla med om att de ser aningen feminina ut. Kompisarna säger också ungefär: "ja, dom ser lite tjejiga ut". Skulle ni bry er?

:)

Mina första "wayfarer" heter KISS, tjejigt namn och ser lite tjejiga ut. Jag tycker dom är gryyyyymt snygga.

Mina två andra "wayfarer", den ena helvit med oljat glas och den andra orange runt glaset och vit på de som går till öronen.

Båda två köpta på BIKBOK som är en tjejaffär, fast det "skryter" jag lite med.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk er att ni köper ett par solglasögon som sitter skönt. Lite senare upptäcker ni att modellen har ett tydligt tjejnamn, och kan även hålla med om att de ser aningen feminina ut. Kompisarna säger också ungefär: "ja, dom ser lite tjejiga ut". Skulle ni bry er?

:)

brybjörn, jag htror till och med att 2 av mina jeans är tjej-jeans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk er att ni köper ett par solglasögon som sitter skönt. Lite senare upptäcker ni att modellen har ett tydligt tjejnamn, och kan även hålla med om att de ser aningen feminina ut. Kompisarna säger också ungefär: "ja, dom ser lite tjejiga ut". Skulle ni bry er?

:ph34r:

Jag skulle fortsätta använda dem, men det skulle inte vara riktigt samma grej längre. :) Så småningom skulle de nog hamna på hyllan. Om jag visste att de var tjejbrillor när jag köpte dem skulle det vara en annan femma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu börjar jag bli riktigt trött, kan det inte bara bli riktigt varmt så man slipper ta på sig sina gamla dragkedjetröjor? De är inte de roligaste i världen om man säger så..

Btw, solglasögon, wayferer stil, var köper man sådana? Ge mig lite tips på några ni tycker är snygga :lol: *eller solglasögon generellt!

Jag hoppas det går bra med lite accessoar-snack i den här tråden också.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu börjar jag bli riktigt trött, kan det inte bara bli riktigt varmt så man slipper ta på sig sina gamla dragkedjetröjor? De är inte de roligaste i världen om man säger så..

Btw, solglasögon, wayferer stil, var köper man sådana? Ge mig lite tips på några ni tycker är snygga :lol: *eller solglasögon generellt!

Jag hoppas det går bra med lite accessoar-snack i den här tråden också.

http://saltopeppar.se/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu börjar jag bli riktigt trött, kan det inte bara bli riktigt varmt så man slipper ta på sig sina gamla dragkedjetröjor? De är inte de roligaste i världen om man säger så..

Btw, solglasögon, wayferer stil, var köper man sådana? Ge mig lite tips på några ni tycker är snygga :lol: *eller solglasögon generellt!

Jag hoppas det går bra med lite accessoar-snack i den här tråden också.

cheap monday har snygga, kolla på caliroots

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som vet var man kan köpa en snygg tracksuit? På stadiums hemsida finns det bara en. På Intersport verkar det inte finnas några.

Det måste vara den grymmaste munderingen kan kan ha. Någon gång ska jag ta tag i mig och köpa en äkta Adidas-tracksuit á la Vice City. :whistling: Synd bara att de ligger på 1000+.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...