Mordos Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Jag tycker det var scnuggt, vad tycker du är snyggt då? Tänk Dave Grohl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Tänk Dave Grohl. Typ... Svart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Randig tröja: Kofta:Alltså, no offense. Men, det känns ärligttalat att jag har sett 90% av den där utstyrseln minst 20 gånger i den här tråden. Känns lite tråkigt att det inte finns någon variation mellan er, boys.Jag tycker det var scnuggt, vad tycker du är snyggt då?Tänk Dave Grohl. Typ... randig tröja? Kofta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Typ... randig tröja? Kofta? Touché, motherfucker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Köpt skor från Emerica. 300kr för dessa: http://www.shopping.662mob.com/images/ksl-dos-brown.jpg Jag har dock den svarta varianten. Kan ta några bilder på dem i morgon. Har även köpt ett annat par skor. Kan ta ett par bilder på dem också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 En sådan här ska jag köpa: http://img218.imageshack.us/img218/4708/14123925.jpg Behöver verkligen en vårjacka. Harringtons brukar vara jävla huliganjackor men mönstret på den här gör att det ska vara lugnt Den kostar 1200 på NK men bara 740 (inkl frakt) på Ebay så jag tänkte avvakta tills den kommer in där i min storlek och blå. Men visst är mönstret fint? Jag älskar det. Första gången min syrra hittar något åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Den va riktigt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Svårt att säga utan att se den på någon enligt mig, men den ser fräsch ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Har en kompis som har en sån, de är riktigt clena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 (redigerad) En sådan här ska jag köpa: Behöver verkligen en vårjacka. Harringtons brukar vara jävla huliganjackor men mönstret på den här gör att det ska vara lugnt Är Harringtons något av Ben Shermans mindre märken? För det ser ut att stå Ben Sherman på jackan. Edit: Inte quota bilder Redigerad 7 april, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Är Harringtons något av Ben Shermans mindre märken? För det ser ut att stå Ben Sherman på jackan. Edit: Inte quota bilder Nej, det är en jackmodell som var mycket använd bland mods i England. Även skinnskallar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Nej, det är en jackmodell som var mycket använd bland mods i England. Även skinnskallar. Fast han har rätt i att det är en Ben Sherman-jacka R2 visade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 (redigerad) Yes/No? Skjorta och skor (inte för att man ser dem, men..) nya. Edit: Ju mer jag kollar på bilden desto mer inser jag dess värdelöshet. Redigerad 7 april, 2009 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Skjortärmen var lite för lång för min smak, i övrigt hade den ett fint mönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Yes/No? Skjorta och skor (inte för att man ser dem, men..) nya. Edit: Ju mer jag kollar på bilden desto mer inser jag dess värdelöshet. Skorna var snygga, skjortan känns påskig! Kanske lite långa armar, som Kebab sade, men det gör inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Sicken tur att det finns knappar på ärmarna så man kan "knäppa upp" dem då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 http://img187.imageshack.us/img187/2725/45840dm9.jpg Ska man slå till? Jag sålde den till min brorlols. Jag behöver hitta en ny jacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Beställde den här, ville vänta ett tag å se om nå annat skoj dök upp, but no. http://se.zoovillage.com/images/product/pi/10042029/10042029_d1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Blåa byxor säger ni. Själv är jag dödskär i mina smurfblåa Junk De Luxe. Har suktat länge efter dem men tänkte, nä nu ska jag ha dem, så jag impulsade hem dem. Kanske fixar en bättre bild. http://img87.imageshack.us/img87/1808/n5638116882104452738261.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Blåa byxor säger ni. Själv är jag dödskär i mina smurfblåa Junk De Luxe. Har suktat länge efter dem men tänkte, nä nu ska jag ha dem, så jag impulsade hem dem. Kanske fixar en bättre bild. Mmme likez ze pose Skämt å sido Har faktiskt tänkt att inhandla något liknande dock + Några retro Adidas und Några tygskor typ dom Keds som postades lite tidigare i tråden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts