Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Och du förstår inte ironi för fem öre och lider förmodligen av något som har diagnosen efterbliven.

Och du försöker uppenbarligen rädda situationen med att skylla på ironi. Och ja, jag förstod var i ditt inlägg som du var ironisk. Och jag förstod också var du inte var det. Så lägg bara ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och du försöker uppenbarligen rädda situationen med att skylla på ironi. Och ja, jag förstod var i ditt inlägg som du var ironisk. Och jag förstod också var du inte var det. Så lägg bara ner.

Så du påstår att jag tror att jag är överklass för jag köpte en skjorta från en viss butik?

Ska någon lägga ner är det väl ändå killen som kom till världen för 2 dagar sen, som har noll insikt i forumet, medlemarna och deras tidigare inlägg?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att det inte finns någon speciell stil som är reserverad av Sveriges överklass? Att du definierar välsydda plagg som inte andas "sjutton-år-och-älskar-fräsiga-hoodtröjor-med-tryck" som överklassklädsel? Tycker att det för övrigt är ett fegt tilltag att replikera med en motfråga. Eller du kanske inte riktigt vet vad du menade?

Gett of your high horse, lady.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du påstår att jag tror att jag är överklass för jag köpte en skjorta från en viss butik?

Ska någon lägga ner är det väl ändå killen som kom till världen för 2 dagar sen, som har noll insikt i forumet, medlemarna och deras tidigare inlägg?

Nej jag påstår bara att du försöka skicka fräsiga signaler genom att lite nonchalant skriva att skjortan är inköpt på "någon random överklassbutik". Varken mer eller mindre. Att du sen försöker berättiga ditt klavertramp med argumenten "du har noll insikt i forumet, medlemmarna och deras tidigare inlägg" gör det bara ännu värre. Det är som att säga att skapelseberättelsen är sättet som universumen skapades på och inte genom Big Bang och berättiga det genom att säga att skapelseberättelsen har existerat längre än teorin om Big Bang.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag påstår bara att du försöka skicka fräsiga signaler genom att lite nonchalant skriva att skjortan är inköpt på "någon random överklassbutik". Varken mer eller mindre. Att du sen försöker berättiga ditt klavertramp med argumenten "du har noll insikt i forumet, medlemmarna och deras tidigare inlägg" gör det bara ännu värre. Det är som att säga att skapelseberättelsen är sättet som universumen skapades på och inte genom Big Bang och berättiga det genom att säga att skapelseberättelsen har existerat längre än teorin om Big Bang.

Okej, jag hoppas forumet accepterar mig som en i gruppen, nu när jag visat hur fräsig jag är.

Tack för du öppnade mina ögon, jag känner mig redan pånyttfödd!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag påstår bara att du försöka skicka fräsiga signaler genom att lite nonchalant skriva att skjortan är inköpt på "någon random överklassbutik". Varken mer eller mindre. Att du sen försöker berättiga ditt klavertramp med argumenten "du har noll insikt i forumet, medlemmarna och deras tidigare inlägg" gör det bara ännu värre. Det är som att säga att skapelseberättelsen är sättet som universumen skapades på och inte genom Big Bang och berättiga det genom att säga att skapelseberättelsen har existerat längre än teorin om Big Bang.

Har det någon som helst jävla betydelse, din viktigpetter?

Nej, det har det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag hoppas forumet accepterar mig som en i gruppen, nu när jag visat hur fräsig jag är.

Tack för du öppnade mina ögon, jag känner mig redan pånyttfödd!

Nöjet var helt på min sida.

Edit: En kort fråga, är det kutym här att såga andra personer med oneliners utan belägg? För i mina ögon är man varken en viktigpetter, dam på en hög häst, borgarbracka eller indiehjälte bara för att man bad någon definiera en överklassbutik. Fast det kanske är ett känsligt ämne att ifrågasätta en medlem som varit med sedan starten.

Redigerad av jonii
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: En kort fråga, är det kutym här att såga andra personer med oneliners utan belägg? För i mina ögon är man varken en viktigpetter, dam på en hög häst, borgarbracka eller indiehjälte bara för att man bad någon definiera en överklassbutik.

Då är du blind.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska någon lägga ner är det väl ändå killen som kom till världen för 2 dagar sen, som har noll insikt i forumet, medlemarna och deras tidigare inlägg?

Ska killen men 0 insikt om medlemmarna men med stor insikt i kläder och märken som dessutom kan uttrycka sig sakligt, lägga ner sin talan i klädtråden, eller killen (du) som bara tar allt som ett skämt och inte kan diskutera frågan utan att ironisera över folk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jonii : Om du hade vetat hur Ferran är så hade du förstått att han inte är killen som skyltar med vart han köper sina kläder, hur dyra dom är eller liknande. Inte lätt för dig att veta, men säg då för fan inget om du inte har nån fakta.

Han var oseriös... :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jonii : Om du hade vetat hur Ferran är så hade du förstått att han inte är killen som skyltar med vart han köper sina kläder, hur dyra dom är eller liknande. Inte lätt för dig att veta, men säg då för fan inget om du inte har nån fakta.

Han var oseriös... :naughty:

Jag skiter fullständigt i om han skyltar eller inte med sina kläder, jag bad honom bara att definiera en överklassbutik eftersom jag var nyfiken på hur han såg på saken. Och det enda svaret jag fick var påhopp och oseriositeter från alla håll och kanter. Det var en simpel fråga som kunde fått ett lika simpelt svar.

Anledningen till min fråga? Det enkla skälet att jag har ett genuint klädintresse och lätt blir mer eller mindre tokig när klädesplagg/butiker delas in i fack beroende på dess utseende och prisnivå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skiter fullständigt i om han skyltar eller inte med sina kläder, jag bad honom bara att definiera en överklassbutik eftersom jag var nyfiken på hur han såg på saken. Och det enda svaret jag fick var påhopp och oseriositeter från alla håll och kanter. Det var en simpel fråga som kunde fått ett lika simpelt svar.

Det gjorde det ju inte bättre att du skrek, grät och sparkade heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...