FerkurZ Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Heil. case u didn't know, så är han undercover neger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Spontanshopping is win. Skjortan är egentligen inte så lila som den ser ut att vara på bilden, utan blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Huuu som jag letat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Huuu som jag letat! Sjyyykt snygg. Köpt vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Sjyyykt snygg. Köpt vart? JB:s - random överklass butik i Falun. Henri & Lloyd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Känner ett starkt behov av en massa buttondownskjortor men jag har så få. Jag skulle döda för en grön Gloverallduffel också, ska hitta en till nästa vinter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Nyligen införskaffad på Priest Feast i Globen http://cdon.se/media-dynamic/images/product/00/03/90/72/13/3/82eb73c5-b75a-4508-a4e6-9a3898afb8ff.jpg http://cdon.se/media-dynamic/images/product/00/03/90/72/13/4/14a1790d-9d17-4753-af2c-d06551e19d14.jpg Enda skillnaden är att det står Europa turnéns datum och platser på baksidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Huuu som jag letat! Snygg, Henri Lloyd har mycket snygga och stilrena kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Nyligen införskaffad på Priest Feast i Globen http://cdon.se/media-dynamic/images/product/00/03/90/72/13/3/82eb73c5-b75a-4508-a4e6-9a3898afb8ff.jpg http://cdon.se/media-dynamic/images/product/00/03/90/72/13/4/14a1790d-9d17-4753-af2c-d06551e19d14.jpg Enda skillnaden är att det står Europa turnéns datum och platser på baksidan. https://static.flashback.info/img/smilies2/sad44.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonii Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 JB:s - random överklass butik i Falun. Henri & Lloyd Definiera överklassbutik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 (redigerad) https://static.flashback.info/img/smilies2/sad44.gif Ville du också ha en eller? Definiera överklassbutik? En butik där överklassen handlar Redigerad 5 mars, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Ville du också ha en eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Ska till Stockholm i helgen! Nån 08:a som har nåt tips på en affär med billiga men snygga kläder? Skate-affärer välkommnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Definiera överklassbutik? Hur tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonii Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Hur tror du? Att det inte finns någon speciell stil som är reserverad av Sveriges överklass? Att du definierar välsydda plagg som inte andas "sjutton-år-och-älskar-fräsiga-hoodtröjor-med-tryck" som överklassklädsel? Tycker att det för övrigt är ett fegt tilltag att replikera med en motfråga. Eller du kanske inte riktigt vet vad du menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Att det inte finns någon speciell stil som är reserverad av Sveriges överklass? Att du definierar välsydda plagg som inte andas "sjutton-år-och-älskar-fräsiga-hoodtröjor-med-tryck" som överklassklädsel? Tycker att det för övrigt är ett fegt tilltag att replikera med en motfråga. Eller du kanske inte riktigt vet vad du menade? 2much2serious. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Att det inte finns någon speciell stil som är reserverad av Sveriges överklass? Att du definierar välsydda plagg som inte andas "sjutton-år-och-älskar-fräsiga-hoodtröjor-med-tryck" som överklassklädsel? Tycker att det för övrigt är ett fegt tilltag att replikera med en motfråga. Eller du kanske inte riktigt vet vad du menade? Okej, Då säger jag såhär butiken säljer exklusivare märke/kläder än vanliga mainstreamkedjor som JC/HM and what not. Vilket innebär högre pris som i sin tur innebär att man lär ha en något tjockare plånbok om man ska handla där regelbundet. Äger man mycket pengar tillhör man väl ändå det mer välbärgare? Och ja, min skjorta är sjukt överklass, FY FAN VA JAG KOMMER SE RIK UT!! Till skillnad från dig, din fattige skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonii Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Okej, Då säger jag såhär butiken säljer exklusivare märke/kläder än vanliga mainstreamkedjor som JC/HM and what not. Vilket innebär högre pris som i sin tur innebär att man lär ha en något tjockare plånbok om man ska handla där regelbundet. Äger man mycket pengar tillhör man väl ändå det mer välbärgare? Och ja, min skjorta är sjukt överklass, FY FAN VA JAG KOMMER SE RIK UT!! Till skillnad från dig, din fattige skit! Du bör skilja orden välbärgad och överklass från varandra. Bara för att man är välbärgad tillhör man inte överklassen, och vice versa. Skjortan var absolut snygg, men att tro att Henri Lloyd skulle vara särskilt exklusivt är en brutal vanföreställning. Snarare ett vanligt märke i mellanprisklass. Om skjortan är inköpt i Falun antar jag att du också är därifrån. Och då är jag helt övertygad om att du kommer göra succé som snortät glidare med din flashiga rödvita skjorta på Harrys imorgonkväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Hehe, är det Benvit som är tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 (redigerad) Du bör skilja orden välbärgad och överklass från varandra. Bara för att man är välbärgad tillhör man inte överklassen, och vice versa. Skjortan var absolut snygg, men att tro att Henri Lloyd skulle vara särskilt exklusivt är en brutal vanföreställning. Snarare ett vanligt märke i mellanprisklass. Om skjortan är inköpt i Falun antar jag att du också är därifrån. Och då är jag helt övertygad om att du kommer göra succé som snortät glidare med din flashiga rödvita skjorta på Harrys imorgonkväll. Och du förstår inte ironi för fem öre och lider förmodligen av något som har diagnosen utvecklingsstörd. Redigerad 5 mars, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts