Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Det är propert, ja, det är inte fult på nått sätt. Men jag personligen vill inte vara en i mängden, vill sticka ut och följa min egen stil. :lol:

Du kan vara technoviking om du så vill, vissa evenemang har olika klädkoder sen får du bry dig hur lite du vill. Man går inte på bal i; dina egna ord valda; "Punkklädstil".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, om man är punk!

Vet inte om jag är ensam om att tycka att det är skittråkigt med vanlig svart kostym, glänsande svarta skor och en vit skjorta.

Det är sju resor snyggare med ett par splitter-nya sneakers, och något annat funky. Har dock inte kommit på vad jag ska ha på mig mer. Kommer bli något slickt och cleant iallfall.

Fuck kostym, fuck smoking.

:lol:

Svart kostym är tråkigt, ja. Det har man på begravning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade ett bättre exempel.

Propert, snyggt, stiligt, men ändå inte tråkigt och en i mängden. Det är typ såhär jag menar.

http://www2.pictures.gi.zimbio.com/51st%20...h9HJ22-rL_l.jpg

Aboslut inte, det ser ju åt helvete ut på den bilden tycker jag. Lite "clown-aktigt" nästan. Det är okej att inte ha svart kostym, kan bli riktigt snyggt. Men skorna bör passa till resten av outfiten tycker jag i alla fall.

När jag kom hem igår förresten, efter några öl, såg jag R2D2s inlägg och gick in för att beställa lite kläder på samma sida. Det blir säkert bra och jag ångrar mig inte, men det är lite skrämmande att det är så lätt att göra av med pengar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag suger verkligen på storlekar på skjortor. Men i alla fall, jag fick följande text:

Tiger of Sweden skjorta i stl 43 (men liten i stl så den är igentligen en L(41/42).

Hur pass litet är stl 41/42 egentligen? Andra sidor jag har kollat på har uppåt 50 på sina L-skjortor, i armlängd hittar jag då bara, men mäter de olika? :) Kan man ha skjortan i texten om man har L i vanliga fall?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...