Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Något tips om var man kan köpa långärmade skjortor som är enfärgade med (eller utan) lodräta ... linjer/streck.

På nätet eller i butiker i Stockholm.

Ungefär som denna;

Kollat på ställen som Dressmans, Boomerang, Gant osv? har inte störtkoll på vad ni har i Sthlm då jag är från jkp men dom där ställen finns det ju ganska gott om i vårat avlånga land? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollat på ställen som Dressmans, Boomerang, Gant osv? har inte störtkoll på vad ni har i Sthlm då jag är från jkp men dom där ställen finns det ju ganska gott om i vårat avlånga land? :rolleyes:

Dressman är lite av ett no, men Boomerang och Gant är två affärer jag borde våga mig in i. Tack för tipsen :D

Kan passa på att nämna att det inte är "kostymskjortor" jag letar efter :D

Sen måste det inte vara en affär i stan, utan kan likagärna (nästan hellre) vara en butik på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dressman är lite av ett no, men Boomerang och Gant är två affärer jag borde våga mig in i. Tack för tipsen :D

Kan passa på att nämna att det inte är "kostymskjortor" jag letar efter :D

Sen måste det inte vara en affär i stan, utan kan likagärna (nästan hellre) vara en butik på nätet.

Carlings kan ju ibland ha lite sånadär lite slappare skjortor?

Finns det inte någon svensk sida där man kan ta mått på sig själv och så syr dom på beställning? (Man väljer färg/mönster osv?) Eller är det bara som jag inbillat mig? :rolleyes:

Edit:

Tailorstore.se??

Skjortmakarna.se??

Ingen egen erfarenhet av något utav ställena men du kanske kan kolla? Jag vet inte om någon annan kanske kan infoga något bättre? :D

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte lite funky-shit på Junkyard-rean! :(

Gick på : 918 kr. 20 kronor mer än vad skorna ensamma skulle kostat utan rean. Sjukt najs.

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...