Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Jag vet inte om jag ska köpa ett frackpaket (alltså om behövs ingår) för 2200 kronor eller om jag ska hyra frack (700 kr) och köpa allt annat löst (800 kr). Alltså, kommer jag någonsin ha användning för en frack mer än på studentbalen? Hur funkar det på universitetet, används det frack där?

Hur skulle ni göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om jag ska köpa ett frackpaket (alltså om behövs ingår) för 2200 kronor eller om jag ska hyra frack (700 kr) och köpa allt annat löst (800 kr). Alltså, kommer jag någonsin ha användning för en frack mer än på studentbalen? Hur funkar det på universitetet, används det frack där?

Hur skulle ni göra?

På KTH har Masikteknik, Mediateknik och ett par till frack istället för overall som "skoluniform" på vissa fester och på mottagningen av nya elever (bärs alltså varje dag i ca. en månadstid om man är med i det där). Sen är det en del finsittningar som kanske har klädkod (oförstörd) frack, men inget jag planerar att gå på.

Jag tycker att du ska kolla på andrahandsmarknaden för frackar. Att köpa en för 2200 verkar inte så vettigt imo. Antingen kommer du ha den i studentrelaterade syften, och då är den för dyr. Eller kommer du ha den när du är 50 år när du blir professor eller vinner nobellpriset, och då är den för billig.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

What the tittyfuck?! Inget personligt mot Mordos och hans stil, men jag skulle aldrig ta på mig ett liknande plagg, det är sååå inte min stil. :slänger-med-ena-handen:

Det är det sjukaste, jag vet. Jag vet att det där är så långt ifrån din stil det går att komma, men av någon hejdunderligt konstig anledning tänkte jag på dig direkt när jag såg jackan :S Måste varit någonting annat då, haha!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...