Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Om du gillar den tycker jag att du ska slå till. En av de bättre plaggen jag sett i tråden från "hårdrockare".

Idd, eftersom det enda som skulle kunna vara hårdrock med den är att den är svart :)

Den var helt okej Marky snygg i huvan, ganska oorginell..

NY SIDA!

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett par jeans som är lite långa men som för övrigt passar riktigt tight och fint, jag brukar vika upp dessa i smala veck utan så att de slutar hyfsat högt.

Är det snyggt med uppvikta jeans eller är från början lagom långa det bästa? Jag tänker att ifall de inte hade varit uppvikta hade de sett konstiga ut i samma längd, jag vill ju samtidigt inte att de ska hänga ner över kängorna som om jag vore en skejtare.

Vad säger ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett par jeans som är lite långa men som för övrigt passar riktigt tight och fint, jag brukar vika upp dessa i smala veck utan så att de slutar hyfsat högt.

Är det snyggt med uppvikta jeans eller är från början lagom långa det bästa? Jag tänker att ifall de inte hade varit uppvikta hade de sett konstiga ut i samma längd, jag vill ju samtidigt inte att de ska hänga ner över kängorna som om jag vore en skejtare.

Vad säger ni?

Kan du lägga upp en bild?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte dåligt! Och du som tyckte jag var modig som dansade street. :angry:

:confused:

Okej, jag ljög lite. Egentligen var det ju tjejen jag ska dansa med som fick mig att börja tänka i de banorna, så helt eget initiativ är det inte. :rolleyes:

Men jo, det kommer vara massor människor som är där och kollar, så jag lär verkligen behöva alla de där träningstillfällena. :P

Men nog om det nu, på söndag kan jag berätta i någon mer lämplig tråd om hur första träningen gick.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips på schyssta klädaffärer i Göteborg? Inte alltför dyra kläder.

Gå till Phoenix, ligger på en tvärgata till Kompassen. Åhléns i Nordstan har en hel våning med grymt schyssta kläder, och om du ska till Phoenix kan du lika gärna kolla runt i Levi's, Carlings, Solo, Boomerang och H&M, som alla ligger vid Kompassen. Have fun!

Edit: http://www.kompassen.se/#go_start

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...