FerkurZ Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 (redigerad) Om du gillar den tycker jag att du ska slå till. En av de bättre plaggen jag sett i tråden från "hårdrockare". Idd, eftersom det enda som skulle kunna vara hårdrock med den är att den är svart Den var helt okej Marky snygg i huvan, ganska oorginell.. NY SIDA! Redigerad 13 januari, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 (redigerad) Skulle ge vad som helst för denna t-shirt (om den nu inte bara är påhittad) http://img364.imageshack.us/img364/8454/alcoholicawl9.jpg Haha, vänta bara tills Jacker får syn på det här. On topic: Ska iväg och hyra en frack i veckan. Redigerad 13 januari, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Jag har ett par jeans som är lite långa men som för övrigt passar riktigt tight och fint, jag brukar vika upp dessa i smala veck utan så att de slutar hyfsat högt. Är det snyggt med uppvikta jeans eller är från början lagom långa det bästa? Jag tänker att ifall de inte hade varit uppvikta hade de sett konstiga ut i samma längd, jag vill ju samtidigt inte att de ska hänga ner över kängorna som om jag vore en skejtare. Vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Jag har ett par jeans som är lite långa men som för övrigt passar riktigt tight och fint, jag brukar vika upp dessa i smala veck utan så att de slutar hyfsat högt. Är det snyggt med uppvikta jeans eller är från början lagom långa det bästa? Jag tänker att ifall de inte hade varit uppvikta hade de sett konstiga ut i samma längd, jag vill ju samtidigt inte att de ska hänga ner över kängorna som om jag vore en skejtare. Vad säger ni? Kan du lägga upp en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Kan du lägga upp en bild? Bra ide, jag gör det imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 On topic: Ska iväg och hyra en frack i veckan. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Varför? Ska dansa bal, mannen. Skitseriöst är det också; två timmars träning varje söndag och var tredje onsdag ända fram till maj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Skitseriöst är det också; två timmars träning varje söndag och var tredje onsdag ända fram till maj... Obligatoriskt på skolan, eller gör du det "privat?". Vi har bal i maj vi också, kanske skulle träna lite dans. :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Obligatoriskt på skolan, eller gör du det "privat?". Vi har bal i maj vi också, kanske skulle träna lite dans. :hmm: Helt eget initiativ. Betalar för mig gör jag också. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Helt eget initiativ. Betalar för mig gör jag också. :yes: Oh, Kebab is the man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Helt eget initiativ. Betalar för mig gör jag också. :yes: Gött, frack är något av det mest respektabla man kan ha. :thumbsup: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Helt eget initiativ. Betalar för mig gör jag också. :yes: Inte dåligt! Och du som tyckte jag var modig som dansade street. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Inte dåligt! Och du som tyckte jag var modig som dansade street. Okej, jag ljög lite. Egentligen var det ju tjejen jag ska dansa med som fick mig att börja tänka i de banorna, så helt eget initiativ är det inte. Men jo, det kommer vara massor människor som är där och kollar, så jag lär verkligen behöva alla de där träningstillfällena. Men nog om det nu, på söndag kan jag berätta i någon mer lämplig tråd om hur första träningen gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 http://media.80stees.com/images/extraLarge/DH002_LG1.jpg Vill ha! (Visserligen rätt ful, men..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 http://media.80stees.com/images/extraLarge/DH002_LG1.jpg Vill ha! (Visserligen rätt ful, men..) Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 (redigerad) Vart kan jag hitta den här typen av sjalar i Malmö? eller i närheten? (Den här finns i Helsingborg, Tretton heter affären). Gärna i samma färg eller mer åt lila hållet. http://pici.se/pictures/ElVrgsgHU.jpg Redigerad 22 januari, 2009 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) asas Redigerad 6 maj, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Lust att köpa en White Lion t-shirt ! http://img134.imageshack.us/img134/4378/stylinonline20393204857ut7.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Tips på schyssta klädaffärer i Göteborg? Inte alltför dyra kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) Tips på schyssta klädaffärer i Göteborg? Inte alltför dyra kläder. Gå till Phoenix, ligger på en tvärgata till Kompassen. Åhléns i Nordstan har en hel våning med grymt schyssta kläder, och om du ska till Phoenix kan du lika gärna kolla runt i Levi's, Carlings, Solo, Boomerang och H&M, som alla ligger vid Kompassen. Have fun! Edit: http://www.kompassen.se/#go_start Redigerad 28 januari, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts