Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Haha, vafn är det bra med dig eller?

har du ingen kvinnlig bekant som du kan höra med då?

Njae, det är väl sådär faktiskt..

Jo, men jag jobbar så mycket att jag aldrig egentligen har tid att prata med någon tjejkompis..

Men nu ser det lite bättre ut då jag hittat lite saker jag tänker köpa.

Tack för att du frågade !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min sjätte t-shirt från Threadless landade i brevlådan idag. Rätt fräsch, tycker jag själv:

threadlessga4th_1068252_0.jpg

EDIT:

Och lite råd. Behöver verkligen en varmare jacka som är snygg, lutar åt en Cheap Monday Tor Parka just nu.

Vilken är snyggast, svart eller grå? Jag har en annan svart jacka och jag gillar i allmänhet svarta kläder mest, men kanske borde jag just därför välja en grå istället?

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min sjätte t-shirt från Threadless landade i brevlådan idag. Rätt fräsch, tycker jag själv:

threadlessga4th_1068252_0.jpg

EDIT:

Och lite råd. Behöver verkligen en varmare jacka som är snygg, lutar åt en Cheap Monday Tor Parka just nu.

Vilken är snyggast, svart eller grå? Jag har en annan svart jacka och jag gillar i allmänhet svarta kläder mest, men kanske borde jag just därför välja en grå istället?

Den svarta va lätt snyggast. Jag hade kört på den

Redigerad av Jultomten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och lite råd. Behöver verkligen en varmare jacka som är snygg, lutar åt en Cheap Monday Tor Parka just nu.

Vilken är snyggast, svart eller grå? Jag har en annan svart jacka och jag gillar i allmänhet svarta kläder mest, men kanske borde jag just därför välja en grå istället?

Båda såg bra ut, men som du säger - variation rockar, och om jag vore du skulle jag välja den gråa. Det är liite gladare än svart, och själv tycker jag det är så tråkigt att se alla människor ha svarta, anonyma jackor nuförtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns ni jackan som jag beställde från Lagom ?

Har stött på ett litet problem.

Min flickvän köpte exakt en likadan till mig i julklapp sa hon när jag skulle hämta ut den, och det gjorde henne helt knäckt.

Nu har jag mailat till Lagom och bett dom ta tillbaka den, men den var ju på rea.

Så, om dom inte tar tillbaka den, är det någon som är intresserad av att köpa en av mina 2 lagom jackor?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns ni jackan som jag beställde från Lagom ?

Har stött på ett litet problem.

Min flickvän köpte exakt en likadan till mig i julklapp sa hon när jag skulle hämta ut den, och det gjorde henne helt knäckt.

Nu har jag mailat till Lagom och bett dom ta tillbaka den, men den var ju på rea.

Så, om dom inte tar tillbaka den, är det någon som är intresserad av att köpa en av mina 2 lagom jackor?

Jag skulle kanske kunna tänka mig att köpa en av dem. Uhm... Storlek på jackan?

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det mörkblå (eller blå över huvud taget) chinos på H&M? Letade igenom hela avdelningen och kunde varken hitta det eller någon anställd att fråga. Slutade med att jag köpte ett par beigea istället, men skulle gärna ha blåa också.

Ett tips är att kolla på Åhlens, köpte ett par svarta och ett par mörkblå chinos där idag. De var snygga och kostade 300 spänn styck.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...