Karatemorfar Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Haha, vafn är det bra med dig eller? har du ingen kvinnlig bekant som du kan höra med då? Njae, det är väl sådär faktiskt.. Jo, men jag jobbar så mycket att jag aldrig egentligen har tid att prata med någon tjejkompis.. Men nu ser det lite bättre ut då jag hittat lite saker jag tänker köpa. Tack för att du frågade ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 (redigerad) Min sjätte t-shirt från Threadless landade i brevlådan idag. Rätt fräsch, tycker jag själv: EDIT: Och lite råd. Behöver verkligen en varmare jacka som är snygg, lutar åt en Cheap Monday Tor Parka just nu. Vilken är snyggast, svart eller grå? Jag har en annan svart jacka och jag gillar i allmänhet svarta kläder mest, men kanske borde jag just därför välja en grå istället? Redigerad 8 december, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 (redigerad) Min sjätte t-shirt från Threadless landade i brevlådan idag. Rätt fräsch, tycker jag själv: EDIT: Och lite råd. Behöver verkligen en varmare jacka som är snygg, lutar åt en Cheap Monday Tor Parka just nu. Vilken är snyggast, svart eller grå? Jag har en annan svart jacka och jag gillar i allmänhet svarta kläder mest, men kanske borde jag just därför välja en grå istället? Den svarta va lätt snyggast. Jag hade kört på den Redigerad 12 december, 2008 av Jultomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Vilken är snyggast, svart eller grå? Jag har en annan svart jacka och jag gillar i allmänhet svarta kläder mest, men kanske borde jag just därför välja en grå istället? Jag gillade den gråa mest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Och lite råd. Behöver verkligen en varmare jacka som är snygg, lutar åt en Cheap Monday Tor Parka just nu. Vilken är snyggast, svart eller grå? Jag har en annan svart jacka och jag gillar i allmänhet svarta kläder mest, men kanske borde jag just därför välja en grå istället? Båda såg bra ut, men som du säger - variation rockar, och om jag vore du skulle jag välja den gråa. Det är liite gladare än svart, och själv tycker jag det är så tråkigt att se alla människor ha svarta, anonyma jackor nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 (redigerad) eller grå? Ohh, en sån har jag Redigerad 14 december, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Min t-shirt kom igår. Jag är nöjd och belåten. Plus att jag fick mig en vit och en svart långärmad t-shirt idag. Yay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Ohh, en sån har jag Eftersom jag ändå laddade upp bilder till tackleberry för att visa den, kan jag visa den här också. http://data.fuskbugg.se/skalman01/tackle.jpg har dock inte rätt brallor för den här jackan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Fick 5 par flippade strumpor i olika godisfärger av min flickvän, och köpte en billig halsduk på Judits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 (redigerad) Jag har något liknande också. Edit: Vinterjacka alltså... Redigerad 14 december, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Fick ett par skor som är använda en gång av en kompis idag, han tyckte inte om dem. Duger helt klart i krig IMO! http://img237.imageshack.us/img237/7172/bobbieno3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 (redigerad) Fick ett par skor som är använda en gång av en kompis idag, han tyckte inte om dem. Duger helt klart i krig IMO! http://img237.imageshack.us/img237/7172/bobbieno3.jpg När det är krig så är det! Faktiskt rätt snygga. EDIT: Qouta bilder </3 Redigerad 19 december, 2008 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Fick ett par skor som är använda en gång av en kompis idag, han tyckte inte om dem. Duger helt klart i krig IMO! http://img237.imageshack.us/img237/7172/bobbieno3.jpg Helt klart dugliga, men den grå remsan där bak var inte så fager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Tog en sväng på stan igår och svängde in på Ego och hittade den här härliga tröjan från Humör. Jag slog till. http://pici.se/pictures/UIEjlBVVn.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Minns ni jackan som jag beställde från Lagom ? Har stött på ett litet problem. Min flickvän köpte exakt en likadan till mig i julklapp sa hon när jag skulle hämta ut den, och det gjorde henne helt knäckt. Nu har jag mailat till Lagom och bett dom ta tillbaka den, men den var ju på rea. Så, om dom inte tar tillbaka den, är det någon som är intresserad av att köpa en av mina 2 lagom jackor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 (redigerad) Minns ni jackan som jag beställde från Lagom ? Har stött på ett litet problem. Min flickvän köpte exakt en likadan till mig i julklapp sa hon när jag skulle hämta ut den, och det gjorde henne helt knäckt. Nu har jag mailat till Lagom och bett dom ta tillbaka den, men den var ju på rea. Så, om dom inte tar tillbaka den, är det någon som är intresserad av att köpa en av mina 2 lagom jackor? Jag skulle kanske kunna tänka mig att köpa en av dem. Uhm... Storlek på jackan? Redigerad 23 december, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Jag skulle kanske kunna tänka mig att köpa en av dem. Uhm... Storlek på jackan? Storleken är medium. Jag har lovat min flickvän att inte öppna min jacka och kolla på den, men imorn kan jag ta på mig den, ta kort och så vidare och berätta hur den är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Storleken är medium. Jag har lovat min flickvän att inte öppna min jacka och kolla på den, men imorn kan jag ta på mig den, ta kort och så vidare och berätta hur den är.. Gör så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Finns det mörkblå (eller blå över huvud taget) chinos på H&M? Letade igenom hela avdelningen och kunde varken hitta det eller någon anställd att fråga. Slutade med att jag köpte ett par beigea istället, men skulle gärna ha blåa också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Finns det mörkblå (eller blå över huvud taget) chinos på H&M? Letade igenom hela avdelningen och kunde varken hitta det eller någon anställd att fråga. Slutade med att jag köpte ett par beigea istället, men skulle gärna ha blåa också. Ett tips är att kolla på Åhlens, köpte ett par svarta och ett par mörkblå chinos där idag. De var snygga och kostade 300 spänn styck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts