Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Not my taste. :(

Jag vet. :P

Tror faktiskt jag håller med Mystic där :D

Tyst, du är för liten. (;))

Är säkerligen riktigt snygga på rätt person, dock tror jag inte riktigt att jag skulle passa i dem.

Jag är perfekt.

OH

Dom var snygga ! :)

Åh, tack, karatemorfar! :sick::(

@Saleen: Snygga ;) Har ett par liknande själv som jag är väldigt nöjd med.

Tack! Det låter bra!

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hahah.

varför en rodnad (?) smiley? :D

För att du har en skön stil när det kommer till kläder. (och det är inte bara jag som tycker det, du är ju nominerad till årets stil i Forumgalan) Då känns det extra roligt att du tycker att skorna är fina. :sick:

Edit: Fast då är nog inte den rodnande smileyn bäst... :) <-- den passar nog bättre.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att du har en skön stil när det kommer till kläder. (och det är inte bara jag som tycker det, du är ju nominerad till årets stil i Forumgalan) Då känns det extra roligt att du tycker att skorna är fina. :D

Edit: Fast då är nog inte den rodnande smileyn bäst... :sick: <-- den passar nog bättre.

Tack ska du ha ! :)

Vi kanske kan hjälpas åt lite, om du är bra på tjejkläder/underkläder som jag kan köpa i julklapp?

Jag har suttit i närmare 15 timmar totalt, fördelat på 3 dagar och letat kläder/underkläder till Johanna, plus att jag är i någon svacka nu och väldigt deprimerad, så jag var skrämmande nära att börja gråta förut pga. att jag inte visste vad jag skulle köpa till Johanna.. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack ska du ha ! :D

Vi kanske kan hjälpas åt lite, om du är bra på tjejkläder/underkläder som jag kan köpa i julklapp?

Jag har suttit i närmare 15 timmar totalt, fördelat på 3 dagar och letat kläder/underkläder till Johanna, plus att jag är i någon svacka nu och väldigt deprimerad, så jag var skrämmande nära att börja gråta förut pga. att jag inte visste vad jag skulle köpa till Johanna.. :/

Nae'du, jag är nog den sista personen man bör fråga efter tjejkläder/underkläder. :) Jag har faktiskt tänkt på sådana, äckligt jobbiga situationer.. Julklappar... åt tjejer.. usch..

Hihi, den sista raden var rätt kul. :sick:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nae'du, jag är nog den sista personen man bör fråga efter tjejkläder/underkläder. :( Jag har faktiskt tänkt på sådana, äckligt jobbiga situationer.. Julklappar... åt tjejer.. usch..

Hihi, den sista raden var rätt kul. :D

Fan då !

Det var synd.. :)

Tack ändå :sick:

Edit..

Idag, för första gången på länge faktiskt hade jag på mig mina röda byxor (yeah, ni vet vilka) tillsammans med min LRG anorak.

Kom fram till att de passar jävligt bra ihop.

Och bara för det ska jag göra en re-post av en bild som jag redan postat på dessa två plagg !

Fail på er..

EDIT igen till MystiC's post här under.

Ja, string är fan inget att ha.

Hotpants eller hipsters (stavning?) är det enda rätta.

Och tro mig att ha suttit här i mina 15 timmar och kollat underkläder på nelly.se, victoriassecret.com och massa andras sidor har gjort mig så jävla kååååt.

15 dagar till man kommer hem igen.

Jag är full :/

post-347-1228604337_thumb.jpg

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan då !

Det var synd.. :sick:

Tack ändå :D

Edit..

Idag, för första gången på länge faktiskt hade jag på mig mina röda byxor (yeah, ni vet vilka) tillsammans med min LRG anorak.

Kom fram till att de passar jävligt bra ihop.

Och bara för det ska jag göra en re-post av en bild som jag redan postat på dessa två plagg !

Fail på er..

EDIT igen till MystiC's post här under.

Ja, string är fan inget att ha.

Hotpants eller hipsters (stavning?) är det enda rätta.

Och tro mig att ha suttit här i mina 15 timmar och kollat underkläder på nelly.se, victoriassecret.com och massa andras sidor har gjort mig så jävla kååååt.

15 dagar till man kommer hem igen.

Jag är full :/

Haha, vafn är det bra med dig eller?

har du ingen kvinnlig bekant som du kan höra med då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...