Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Jag har ingen arning om vad jag ska ha för storlek på studenmössan. Vart fan kan man ta reda på det? Studenmössprovningen har redan vart. :unsure:

Det är standard-hattstorlekar som används, så gå till någon hattaffär, så kan du få hjälp där. Men det går säkert lika bra att göra hemma med ett måttband - räkna bara omkretsen i centimeter, så har du hattstorleken!

Hat THIS!

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu idag har första snön kommit. Det börjar bli kallt och äckligt, känns som att jag skulle behöva en snygg munkjacka, cardigan, tjocktröja eller liknande.

Vad tror folk om en grå cardigan som t.ex. denna...

...eller denna...

...tillsammans med någon vanlig simpel vit t-shirt, mörkblåa jeans och vita skor?

Skulle kanske hellre haft en stickad men det lyckades jag inte hitta bild på på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu idag har första snön kommit. Det börjar bli kallt och äckligt, känns som att jag skulle behöva en snygg munkjacka, cardigan, tjocktröja eller liknande.

Vad tror folk om en grå cardigan som t.ex. denna...

...eller denna...

...tillsammans med någon vanlig simpel vit t-shirt, mörkblåa jeans och vita skor?

Skulle kanske hellre haft en stickad men det lyckades jag inte hitta bild på på nätet.

Har en nästan exakt likadan som den första ljusgråa, fast utan fickor. Brukar kombinera den med ett par mörkblåa jeans och tycker personligen att det blir hur bra som helst, så thumbs up!

edit: funderar på att beställa en lite varmare kofta nu när det är kyligt om dagarna.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu idag har första snön kommit. Det börjar bli kallt och äckligt, känns som att jag skulle behöva en snygg munkjacka, cardigan, tjocktröja eller liknande.

Vad tror folk om en grå cardigan som t.ex. denna...

Skulle kanske hellre haft en stickad men det lyckades jag inte hitta bild på på nätet.

Väldigt snygga, båda två - bra basplagg. Men de ser inte ut att hjälpa särskilt mycket mot kyla, om det var det du var ute efter

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1208040265072_1042341_0.gif

beer2_1052440_0.gif

Har en nästan exakt likadan som den första ljusgråa, fast utan fickor. Brukar kombinera den med ett par mörkblåa jeans och tycker personligen att det blir hur bra som helst, så thumbs up!

edit: funderar på att beställa en lite varmare kofta nu när det är kyligt om dagarna.

Skitbra!

Väldigt snygga, båda två - bra basplagg. Men de ser inte ut att hjälpa särskilt mycket mot kyla, om det var det du var ute efter

Jag behöver inga dubbla lager ull med foder emellan utan det är mest bara något som täcker armarna jag är ute efter. Så det ska nog funka.

Men om du vet var jag kan köpa något lite varmare, stickat kanske, så säg gärna till!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tror folk om en grå cardigan som t.ex. denna...

...eller denna...

...tillsammans med någon vanlig simpel vit t-shirt, mörkblåa jeans och vita skor?

Njaa. Gillar inte den ljusgrå i alla fall Inget större fan av dold knäppning, kanske därför.

edit: funderar på att beställa en lite varmare kofta nu när det är kyligt om dagarna.

Skippa kragen!

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom finns förresten (i olika färger) på de flesta skoaffärer som har Björn Borg.

Jag tycker också att dom är snygga, men jag har bestämt mig att aldrig köpa Björn Borg mer. Har haft 2 par på senare år. De första var snygga, men höll inte länge alls. Nu senast jag köpte skor kollade jag på ett par Björn Borg igen och valde att köpa dem för att de hade exakt den stil jag letade, även om jag inte var nöjd med de Björn Borg jag haft innan. Det tog bara några dagar, sen började sömmarna släppa. Nu har sulan släppt flera gånger och hälen har spruckit, fattar inte att de kan göra så otroligt dåliga skor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh, jag vet inte om du är från stockholm eller inte men vid skanstull så finns det en skoaffär precis mitt emot Igor Sport (som för övrigt har rätt fina skor också) .. där fanns dom. 690:- gick det på, värt värt.

Hm, okej. Jag bor i Göteborg, men jag vet att vi har en Björn Borg-affär så jag får titta där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länge sen jag postade här nu, har inte precis slutat att handla kläder men har lånat ut kameran så har inte kunnat posta bilder, men nu jävlar.

Inhandlades i fredags på konserten.

Den är så jäääävla snygg. Hade köpt en om jag inte redan fått köa till garderoben i tre år och inte orkade vänta mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...