Tweak Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Ny skjorta. http://img55.imageshack.us/img55/6759/skjortju6.png http://img55.imageshack.us/img55/skjortju6.png/1/w535.png Fick med mig massa annat hem senast jag var i stan, kan lägga upp bilder när jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Beställde ett par nya byxor idag. Dock var dom fett jävla dyra. Men jag har fattat tycke för det danska märket Wood Wood efter att jag köpte mina röda byxor.. Ni vet vilka. http://www.tresbienshop.net/shop/1955/img82/668982/668982-rescaledpic-420x628.png http://www.tresbienshop.net/shop/1955/img92/668992/668992-rescaledpic-420x629.png Mer bilder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Cleana som utav bara helvete Morfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Cleana som utav bara helvete Morfar Tack som fan Weener.. En polare har nästan ett par exakt lika. Testade dom för ett tag sen, och de är grymt sköna, plus att de har sneakerfit ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 phin phina. Stör mig som fan på modellerna på den där sidan, speciellt han som bär de där byxorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Det ser ut som att han har storlek 24 ungefär. Om bakfickorna hade varit snyggare är det en ball byxa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Jag vill ha långärmade t-shirtar, men som inte är för tighta men ändå tightare - så att ärmarna sitter åt om man har dem under en t-shirt (så det inte ser ut som om man har en jävla skjorta under t-shirten typ.. Vart finns sådana att införskaffas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Jag vill ha långärmade t-shirtar, men som inte är för tighta men ändå tightare - så att ärmarna sitter åt om man har dem under en t-shirt (så det inte ser ut som om man har en jävla skjorta under t-shirten typ.. Vart finns sådana att införskaffas? H&M. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 H&M. Jag menade en nätbutik. Såvitt jag sett, har inte H&M i Östersund några sådana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Jag menade en nätbutik. H&M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Köpte studentmössa och ett par studentkalsonger idag. 650 koronas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 H&M Oh, haha mr. funnyguy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 studentkalsonger . Det finns så sjukt många onödiga saker i de där katalogerna. Jag menar, en visselpipa? Gosh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 (redigerad) Köpte studentmössa och ett par studentkalsonger idag. Det ÄR madness! Studentmösseföretagen kom ju verkligen och prackade på en grejer och grupptrycket i klassen gjorde att man kände sig tvingad. Vad man borde göra är att totalt dissa de där vidriga företagen och köpa sina studentmössor någonstans på stan. Redigerad 12 november, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Köpte studentmössa och lite andra prylar när dom var på våran skola. Mössan gick väl på runt 800:- och resten ~600:- Hur dyrt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Köpte studentmössa och lite andra prylar när dom var på våran skola. Mössan gick väl på runt 800:- och resten ~600:- Hur dyrt som helst. Vad köper man för andra prylar? Jag ska bara köpa studentmössan. Onödigt med massa annat skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Jag köpte mössa + den där tutan som lät som en lastbil ( / ) och champagneglas. 703 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Kommer de ut till skolorna alltså? Jag kommer att skratta högt och tydligt om jag hör ett pris över 400 för det där fula fanskapet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Vad man borde göra är att totalt dissa de där vidriga företagen och köpa sina studentmössor någonstans på stan. Det visste jag inte att man kan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Jag har ingen arning om vad jag ska ha för storlek på studenmössan. Vart fan kan man ta reda på det? Studenmössprovningen har redan vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts