Tweak Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Max, helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 (redigerad) - Redigerad 15 februari, 2023 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Har köpt massa nya kläder sen jag flyttade till Stockholm. Här är dagens outfit: ehh ehee, bry er inte om all tandkräm i spegeln =) Riktigt propert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Har köpt massa nya kläder sen jag flyttade till Stockholm. Här är dagens outfit: ehh ehee, bry er inte om all tandkräm i spegeln =) Du ser verkligen ut som en högskolestudent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Du ser verkligen ut som en högskolestudent! Hah, tänkte samma sak! Det bara osar KTH Nej, men jag gillar det, väldigt stiligt. Bra gjort med lager-på-lager! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Du ser verkligen ut som en högskolestudent! Hehe, undrade först om det var positivt. Stereotypa teknologen är ju annars overalliförd med massa påsydda märken på Tack tack tack för kommentarerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Snyggt, fast det hade nog passat med en lite mer färgglad t-shirt imo. Blev lite stelt mot de sista lagren. (vitt på grått dvs.) Fast det är ju min street-åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Har köpt massa nya kläder sen jag flyttade till Stockholm. Här är dagens outfit: http://i283.photobucket.com/albums/kk293/b...tt/P1030715.jpg ehh ehee, bry er inte om all tandkräm i spegeln =) Där har vi den, HM-posen! Ser mysigt ut, en halsduk måste jag verkligen skaffa med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 (redigerad) Mor min tyckte jag såg ut som en reseledare från Grand Canarias http://pici.se/pictures/cxVqcjnHe.jpg Redigerad 6 november, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Mor min tyckte jag såg ut som en reseledare från Grand Canarias Det ser ut som om du är i ett varmare land än Sverige atm i alla fall... Men tycker det ser bra ut. Brukar du handla på American Apparel? De har mycket snyggt enfärgat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 (redigerad) Jag köpte en ny tröja för några dagar sen. Den är mysig. http://pici.se/thumbs/t_UZPtdICjo.gif Sen köpte jag nya jeans igår. Tror det är dom här, minns fan inte vilka det var jag beställde. http://caliroots.com/data/product/images/99152008102414651281220_L.jpg Redigerad 7 november, 2008 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 (redigerad) Har köpt massa nya kläder sen jag flyttade till Stockholm. Här är dagens outfit: BILD Två tröjor + tjock halsduk + jacka. Blir det inte varmt? Jag skulle aldrig klarat det. Redigerad 7 november, 2008 av Sindacco Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Två tröjor + tjock halsduk + jacka. Blir det inte varmt? Jag skulle aldrig klarat det. Alla plagg är iofs tunna, även halsduken. Var runt 0 grader ute och det blev varken för varmt eller för kallt, men tack för omtanken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 (redigerad) Har köpt massa nya kläder sen jag flyttade till Stockholm. Här är dagens outfit: ehh ehee, bry er inte om all tandkräm i spegeln =) Helt ok, men jag hoppas för gudsskull du inte hade rocken/jackan öppen så man såg detta virrvarr av kläder! Sjalen var snygg, men jag skulle kört på något som är lite mer passande till brallorna (eller skorna men de såg man inte) Eller om du hade haft svarta brallor hade sjalen passat in fint...Iofs vet jag inte hur det ser ut med rocken stängd, men jag kan tänka mig Visst allt satt ju bra som det satt, men det skulle jag ändrat på^^ Det var snyggt, no doubt. men man kan ju fila lite. Tack föresten. Jag slänger upp lite bilder senare... Redigerad 7 november, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Helt ok, men jag hoppas för gudsskull du inte hade rocken/jackan öppen så man såg detta virrvarr av kläder! Jag kan tycka det är snyggt med öppen rock, lager på lager ser bra ut. Just dom kläderna The Dude hade kanske det var för stor skillnad mellan dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 (redigerad) Mja jag funderade inte så länge på komponeringen utan satte på mig några plagg som jag tycker är snygga, kunde matchas bättre ja! Jag hade bara på mig det under några timmar och 60% av tiden var rocken helt stängd. 5% var den öppen som det ser ut där och 35% av tiden var den avhängd. UPPSKATTNINGSVIS Jag hade svarta putsade läderkängor på mig btw.. Redigerad 7 november, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Jag kan tycka det är snyggt med öppen rock, lager på lager ser bra ut. Just dom kläderna The Dude hade kanske det var för stor skillnad mellan dock. jojo, visst. Men uppknäpp på halv uppknäppt </3 Okej, isf The dude, så är du förlåten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Jag köpte en ny tröja för några dagar sen. Den är mysig. http://pici.se/thumbs/t_UZPtdICjo.gif Sen köpte jag nya jeans igår. Tror det är dom här, minns fan inte vilka det var jag beställde. Najsiga byxor, varifrån köpte du dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Najsiga byxor, varifrån köpte du dom? http://caliroots.com/system/campaign/view....=0&cid=2402 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 http://caliroots.com/system/campaign/view....=0&cid=2402 You got it boy ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts