Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

På tal om kalla fötter så ska jag ta mig i kragen och inhandla ett par tofflor snarast.

Ett par med fluff på utsidan av kanten måste det vara! Liknande dessa:

Visst, det fungerar att köra med farmors raggsockar (ja, jag fryser med bara tubsockar när jag inte har skor på mig) men tofflor känns så mycket skönare.

Kör förresten med T-shirt, mjukisbyxor och morgonrock när jag är hemma. Kan hända att jag drar på mig ett par sköna långkallingar istället för mjukisarna också, skönare än man tror. :naughty:

Jag var också inne på sådana, men jag vet med mig att jag blir så vansinnigt svettig och omysig i dem efter ett tag. Så jag föredrar mysiga, fuktavvisande yllesockar istället! Tar på mig det så fort jag kommer hem. :sick:

Den var tuff, men jag skulle verkligen ha valt en annan T-shirt! :P

Men du klarar av att ha det ute? Hur kommer det sig?

När jag är hemma sitter jag ner i en datorstol eller en soffa. Då är det verkligen inte skönt med jeans. Visst, jag sitter självklart mycket i skolan med, då iförd jeans, men det går inte riktigt att jämföra eftersom skolan inte är menad att vara bekväm.

Och om du menar "ute" som i utomhus så är ju jeansen ett självklart val eftersom det inte blåser rakt igenom dem som det gör med ett par mysbrallor. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...