Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Mjukisbyxor är såååå högstadiet.

Äh, vadå? Ibland måste man sätta funktion framför form.

När jag är hemma brukar jag stryka runt i mammas omsydda gravidbyxor, pannband eller mössa som håller upp håret och någon slapp tische. Inte dösnyggt men jävligt skönt.

Intressant fråga förresten: hur är ni klädda när ni är hemma och slappar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, vadå? Ibland måste man sätta funktion framför form.

När jag är hemma brukar jag stryka runt i mammas omsydda gravidbyxor, pannband eller mössa som håller upp håret och någon slapp tische. Inte dösnyggt men jävligt skönt.

Intressant fråga förresten: hur är ni klädda när ni är hemma och slappar?

Jarå, hemma går det perfekt. Jag brukar ta på mig de fulaste kläderna jag har hemma eller rättare sagt dom som jag tycker är skönast. Alltid skönt att strosa omkring i totalfula men ack så sköna t-shirts och tröjor man har i garderoben. Men att ha mjukisbyxor på stan och i skolan tycker jag är lite för mycket. Kan acceptera om det är efter att man idrottat eller gått på gym, annars tycker jag det är stillöst, men det är bara jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjukisbyxor är såååå högstadiet.

Struntar jag fullständigt i, jag tycker dom är snygga och väldigt sköna.

Jag ger blanka fan i hur stillöst det är att ha dom på sig på skolan eller stan, vad är det förresten som gör dom stillösa? Är det pga annan färg? Att det är gjort av ett annat tyg? Säg mig vad som gör dom till det så kanske jag förstår bättre.

Kan också tillägga att mjukisbyxor är väldigt vanligt i min skola om man bortser från snobbarna, nästan alla har mjukisbyxor mer eller mindre ofta. Vet inte hur ni har det på era skolor men på Parkskolan har det iallafall blivit ett accepterat klädesplagg.

Åh förresten, köpte nya skor idag också! :ermm:

thpix_1050247_3.gif
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intressant fråga förresten: hur är ni klädda när ni är hemma och slappar?

Mysbyxor och en alldeles för gammal/ful/liten t-shirt. Alltid. Det tar inte mer än en minut från det att jag har kommit hem till att jag är ombytt. :ermm:

Klarar verkligen inte av att ha jeans hemma, fattar inte hur folk kan ha det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intressant fråga förresten: hur är ni klädda när ni är hemma och slappar?

Det är en platsfråga för min del.

Är jag i lägenheten så kör jag på de gamle grekernas typ av klädsel. Jag tar på mig en sliten gammal t-shirt, sliter av mig byxorna och gör mitt täcke till en skrud. Luftigt och skönt.

Hemma hos föräldrarna så drar jag på mig ett par gigantiska byxor och glider omkring i, och en hoody. För det är kallt. Alltid. Börtnan, brr.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intressant fråga förresten: hur är ni klädda när ni är hemma och slappar?

Mjukisbyxor är standard hemma, drar på mig ett par så fort som möjligt då jag kommit hem. Nu när det är lite småkyligt ute brukar jag även sätta på mig en mysig luvtröja. :o

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir inte det ganska kallt?

Jag har visserligen också shorts ibland, men barfota kan jag bara vara på sommaren. :D

Har alltid förrterna uppe på skrivbordet, som står precis bredvid sängen, och om jag fryser stoppar jag ner fötterna under täcket i sängen. :o

fötterna*

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om kalla fötter så ska jag ta mig i kragen och inhandla ett par tofflor snarast.

Ett par med fluff på utsidan av kanten måste det vara! Liknande dessa:

Visst, det fungerar att köra med farmors raggsockar (ja, jag fryser med bara tubsockar när jag inte har skor på mig) men tofflor känns så mycket skönare.

Kör förresten med T-shirt, mjukisbyxor och morgonrock när jag är hemma. Kan hända att jag drar på mig ett par sköna långkallingar istället för mjukisarna också, skönare än man tror. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...