Vice. Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Får ny dator imorgon och jag har brännt allt som jag vill spara till en dvd! Jag har dock inte brännt alla mina favoriter som jag har sparat i FF! Det är mååååånga så jag orkar inte skriva av dem! Finns det ett sätt så man kan bränna dem och sedan lägga in dem på den nya datorn!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 (redigerad) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=53 Äntligen! Nu fick jag vara den som relaterade till en annan del av forumet! Redigerad 13 juni, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 (redigerad) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=53 Äntligen! Nu fick jag vara den som relaterade till en annan del av forumet! Jag kom precis på det! Gaah jag är aldrig där, så van att det bara finns Allmänt! Hahah så dum jag är. Okej jag raporterar den här tråden och ber dem flytta den bara. Så kan ni svara här om ni vet i alla fall. Ursäkta igen att jag postade fel. Redigerad 13 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Det är lungt (och det kommer ifrån en kille som postat fel i hela sitt liv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Enkelt ordnat Vice.ponken. Bokmärken > Ordna bokmärken > Arkiv > Exportera... Sedan är det bara att importera dem på annan dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Enkelt ordnat Vice.ponken. Bokmärken > Ordna bokmärken > Arkiv > Exportera... Sedan är det bara att importera dem på annan dator. Ah men de ska brännas till en dvd :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Ah men de ska brännas till en dvd :/ Lägg den exporterade filen på dvd'n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Flytta till en annan dator och sedan från den till en DVD? Eller du kanske bara har en dator hemma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Tack så jätte mycket för hjälpen! Nu är de absolut bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Tack så jätte mycket för hjälpen! Nu är de absolut bästa! Det var så lite så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 (redigerad) Det var så lite så. Hahaha du var hejjarklack eller? Nej, ni är alla alltid bäst! http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/metal.gif Redigerad 13 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Vice, du måste verkligen ha ditt humör på topp. Du är alltid glad och skrattar nu för tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Vice, du måste verkligen ha ditt humör på topp. Du är alltid glad och skrattar nu för tiden (:!!! Hehe tack. Försöker alltid vara glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Jo. Det är såhär att jag "fortfarande" kör med FF och undrar om det verkligen är någon mening att skaffa FF2? Jag tycker att "vanliga" fungerar bra men är det några uppgraderingar som kan vara bra att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts