VickeX Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Hmm. En person som sitter på en postlåda eller liknande? Ser ut så. Underbart. Jag har hittat en sawk hiewoie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Hmm. En person som sitter på en postlåda eller liknande? Ser ut så. Underbart. Jag har hittat en sawk hiewoie. Jag var faktiskt före. Läs första posten, även om jag formulerade mig dåligt. (:!!! http://rockstargames.com/IV/screenshots/005.jpg Här verkar klockan vara runt 21.00, vi känner igen den oranga himlen och vi ser också solens position. Verkar vara i något bostadsområde á la Harlem, men vi ser också små lagerlokaler och skräp utanför. Realism med andra ord! Är det inte någon som sitter på en soptunna bredvid lykstolpen som korsar bilden också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Ganska ful grafik egentligen när bilderna inte är halvtaskigt scannade från speltidningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Ganska ful grafik egentligen när bilderna inte är halvtaskigt scannade från speltidningar. Håller med, hade räknat med bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Håller med, hade räknat med bättre.. Men nu är det ju så att spelet inte är fullt utvecklat ännu (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Håller med, hade räknat med bättre.. Ähh, det är bara ni som är bortskämda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Grafiken är inte fullt uppdaterad än heller. Litar heller inte på screenshots. På visa screens ser det bajs ut, och på vissa väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Blablabla Bra post. Fortfarande saknar jag dock ingamebilder med HUD osv. Ganska ful grafik egentligen när bilderna inte är halvtaskigt scannade från speltidningar. Grafiken saknar i det närmaste betydelse för spelets eventuella framgång. Redigerad 15 juni, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Bra post. Fortfarande saknar jag dock ingamebilder med HUD osv. Självklart, det gör nog alla. Men samtidigt får vi väl nog vara ganska nöjda, jag tycker faktiskt att Rockstar har bjudit på ovanligt mycket info med tanke på mystiken runt detta spel. När SA lanserades fanns det väl mycket fler bilder och filmer? Men absolut, ingamebilder eller främst ingametrailers vore det ultimata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Byggnaden på sista bilden finns i verkligheten och heter Municipal Building, den ligger på södra Manhattan, nära China Town, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 När de släppta SA så komm det ganska mycket fakta och mycket var inte sann. Det blev då en liten besvikelse och när de släppte vcs och lcs så sa det inget och då kan det inte bli någon besvikelse. Mitt svar är att det blir mer lyckat om de släpper mindre fakta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 När de släppta SA så komm det ganska mycket fakta och mycket var inte sann. Det blev då en liten besvikelse och när de släppte vcs och lcs så sa det inget och då kan det inte bli någon besvikelse. Mitt svar är att det blir mer lyckat om de släpper mindre fakta Mitt svar på det är att det blir väldigt tråkigt utan fakta. Hoppas dock inte att de ljuger igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Jag kommer ihåg innan SA släpptes att det kom en bild som visade att man kunde lägga saker i bagaget i bilen. Men det var bara under ett uppdrag. Hoppas det är sant denna gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Två nya screens släppta! På den första ser man Niko flyendes från en polis med skarpladdat vapen. På den andra ser man ett fängelse (?), eller ett bankvalv, eller vad är det? Någon som vet kanske? Redigerad 27 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Två nya screens släppta! På den första ser man Niko flyendes från en polis med skarpladdat vapen. På den andra ser man ett fängelse (?) eller vad det är. Någon som vet kanske? Haha, på första bilden tycker jag hans ansikte ser väldigt konstigt ut! Men bilderna är underbara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Usch, så fula händer på första bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Två nya screens släppta! På den första ser man Niko flyendes från en polis med skarpladdat vapen. På den andra ser man ett fängelse (?), eller ett bankvalv, eller vad är det? Någon som vet kanske? FINT MED BILDER!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Kass AI? Vad gör den där pedestrianenen mitt i skottlinjen? Nej, de är båda underbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Kass AI? Vad gör den där pedestrianenen mitt i skottlinjen? Nej, de är båda underbara. Han springer kanske efter sin bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Den första bilden var inte mycket att hurra över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts