guardian Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 när jag ska installera bf1942 så kommer det upp en ruta där man ska skriva någon j*vla kod det står att koden finns på manualen men min manual har mamma råkat slägt i soptunnan. vad ska jag göra?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 (redigerad) cdkey: ****-*******-*******-**** *Edit* Inga CD-keys eller liknande... Redigerad 20 februari, 2003 av Blaque Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 cdkey: ****-*******-*******-**** Vems key är det? Om det är din var inte det så smart gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 Vems key är det? Om det är din var inte det så smart gjort. varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 hahahahahhehehehe det var mycket dumt gjort Kloak_råttan ....om det var din alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 Klant.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 det va inte min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 Lär er det här: Alla cd-keys som har femtioelva nollor i sig och börjar på 5 är från w***z. Alltså funkar den inte online Och om din mamma har kastat din manual innan du ens har installerat spelet så har du all världens otur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 när jag ska installera bf1942 så kommer det upp en ruta där man ska skriva någon j*vla kod det står att koden finns på manualen men min manual har mamma råkat slägt i soptunnan. vad ska jag göra?? :'( lögn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 varför det? För att amn inte kan spela samtidigt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 när jag ska installera bf1942 så kommer det upp en ruta där man ska skriva någon j*vla kod det står att koden finns på manualen men min manual har mamma råkat slägt i soptunnan. vad ska jag göra?? :'( man kan ju använda w***z eller så maila electronic arts sverige och säg att du tappat bort din cd-key, så får du skicka spelet till dom så fixxar dom en ny cd-key... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Ursäkta mitt hjärnsläpp, men vad är w***z, vill ni inte skriva det här, så slå ett mail. *desperat* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Ursäkta mitt hjärnsläpp, men vad är w***z, vill ni inte skriva det här, så slå ett mail. *desperat* warez, olagliga filer och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 hahahah jag har battlefield1942 road to rome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 när jag kör bf så blir gubbens händer blåa och vapnet osynligt båtar, bilar, pansarvagnar m.m blir suddiga och blåa och världen man är i blir blå och husen syns inte :'( varföööööörrrr??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 hahahah jag har battlefield1942 road to rome Är det bra då? Roliga banor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 när jag kör bf så blir gubbens händer blåa och vapnet osynligt båtar, bilar, pansarvagnar m.m blir suddiga och blåa och världen man är i blir blå och husen syns inte :'( varföööööörrrr??????? dåligt grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Du guardian... att bara säga detta kommer sänka min moral... Du kan få min, min skiva ärändå helt J'vla repig så man kan inte spela den :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Fast jag vet inte om det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Lär er det här: Alla cd-keys som har femtioelva nollor i sig och börjar på 5 är från w***z. Alltså funkar den inte online Och om din mamma har kastat din manual innan du ens har installerat spelet så har du all världens otur så hände det för mina småbrorsor, fast dom installerade ett spel, sen avinstallerade dom det, råkade slänga manualen och vips så kan dom inte installera det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts