Cyper Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Efter att ha läst Mario Puzo bok Den Sista Gudfadern blev jag väldigt imponerad av hans verk. Har läst Omertá och Sicilianaren och det var riktiga höjdare det med. Blir dags att bita in på Gudfadern i sommar. Nu undrar jag om det är någon som har sett Den Sista Gudfadern på film? Är den bra? Ge gärna lite tips på maffiainspirerade böcker och filmer också. Hittade även trailern på Youtube Redigerad 12 juni, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Vad jag har hört är Den siste gudfadern en riktig skitfilm. Sicilianaren är dock en jävligt bra bok! Alla bör ha läst en Puzo någon gång i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Ser ut att vara ren skit, om man ska tro trailern vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Boken var i allafall väldigt bra. Tyvärr så misslyckas filmer byggda på böcker oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts