SilentViper Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Hej jag har precis laggt in Driver 3 och när jag startar det så laggar det som fan. Och sist jag körde Driver 3 på denna dator kunnde köra utan lagg då. men nu när man startar spelet då laggar det men när man är i main menu så laggar det ej. Och när man är i spelet när man ska köra händer knappt inge. EDIT: Nu vet jag varför dte blir så och jag måste ha hjälp nu. När det står på Xfire att jag spelar Driver 3 då laggar det. Men När det ej står att jag spelar Driver 3 så funkar det fintfint Hur fan ska jag fixa detta?. Har kunnat lira förut. För förut när jag lirade så stog det på Xfire att jag spelade Driver 3 då laggade det ej =S Redigerad 12 juni, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Hej jag har precis laggt in Driver 3 och när jag startar det så laggar det som fan. Och sist jag körde Driver 3 på denna dator kunnde köra utan lagg då. men nu när man startar spelet då laggar det men när man är i main menu så laggar det ej. Och när man är i spelet när man ska köra händer knappt inge. EDIT: Nu vet jag varför dte blir så och jag måste ha hjälp nu. När det står på Xfire att jag spelar Driver 3 då laggar det. Men När det ej står att jag spelar Driver 3 så funkar det fintfint Hur fan ska jag fixa detta?. Har kunnat lira förut. För förut när jag lirade så stog det på Xfire att jag spelade Driver 3 då laggade det ej =S Stäng bara av xFire då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 [Notis]Det finns ett DRIV3R- forum[/Notis] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 (redigerad) [Notis]Det finns ett DRIV3R- forum[/Notis] Anledningen till varför jag ej postar där att det är knappt inga där. @eXotic Men jag kanske vill vara inne o chatta med andra? (:!!! Redigerad 14 juni, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Anledningen till varför jag ej postar där att det är knappt inga där. @eXotic Men jag kanske vill vara inne o chatta med andra? Men va bra, då kan vi börja att posta allting i allmänt delen, för det är där dom flesta skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 @eXotic Men jag kanske vill vara inne o chatta med andra? Men... Då får du väl fan stå ut med att det laggar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 det är väll bara och välja då, spela eller chatta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Men... Då får du väl fan stå ut med att det laggar då? WOW vad kul att åka bil när det laggar som inne i helvete riktigt kul. Men jag kanske vill spela o chatta med mina kompisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 WOW vad kul att åka bil när det laggar som inne i helvete riktigt kul. Men jag kanske vill spela o chatta med mina kompisar? Men om du har spelfönstret öppet kan du väl ändå inte chatta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Men om du har spelfönstret öppet kan du väl ändå inte chatta? Med Xfire så kan man ingame chatta genom att trycka på en eller två tangent knappar tex. 1 och 3 samtidigt så får man upp en ruta bland sina kompisar så kan man chatta medans man spelar. Fast man måste ställa in dom knapparna först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Med Xfire så kan man ingame chatta genom att trycka på en eller två tangent knappar tex. 1 och 3 samtidigt så får man upp en ruta bland sina kompisar så kan man chatta medans man spelar. Fast man måste ställa in dom knapparna först. Okej... men då får jag nog ta och hålla med eXotic, då får du stå ut med att det laggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Köp mer RAM. z_Z? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Köp mer RAM. z_Z? Varför köpa mer ram för när jag har allt i rek. RAM är det skit svårt att få tag i denna dator. CPU speed för den delen ochså skit svårt att få tag på till denna DELL som jag har. Och detta är farsans dator jag lånar för han har en ny dator från jobbet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Varför köpa mer ram för när jag har allt i rek. RAM är det skit svårt att få tag i denna dator. CPU speed för den delen ochså skit svårt att få tag på till denna DELL som jag har. Och detta är farsans dator jag lånar för han har en ny dator från jobbet Men vad synd för dig då. Det är väl bara att försöka förstå att du inte KAN spela och chatta samtidigt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Hur i helvete ska vi kunna göra något / hjälpa dig om du vägrar avinstallera x-fire ? Jävla fjant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Hur i helvete ska vi kunna göra något / hjälpa dig om du vägrar avinstallera x-fire ? Jävla fjant Ta det lite lugnt, han trodde väl bara att det fanns en annan utväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Hur i helvete ska vi kunna göra något / hjälpa dig om du vägrar avinstallera x-fire ? Jävla fjant Det stavas ej "x-fire" det stavas "Xfire" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Det stavas ej "x-fire" det stavas "Xfire" Du är då den sista som ska gnälla över att folk stavar fel. Redigerad 18 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Det stavas ej "x-fire" det stavas "Xfire" Det där var inte ett stavfel. Och du ska inte säga ett skit, Du särskriver som fan. Redigerad 18 juni, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Ursäkta da ni gnäller fan på mig ochså. Och ja jag har faktist lite problem med stavning och det skiter fan jag i. Och jag gör mitt bästa och jag gnäller på folk när de gnäller på mig sån är jag iaf. Säg vad ni vill jag bryr mig inte! Redigerad 18 juni, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts