Avgen_VC Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Läste på en sida (G-Unleashed) att Hunter inte bara spawnas i militär basen utan också en byggnad Syd-Väst med Helipad :S Med de e ju Flygplatsen basen!? Alltså finns det någon annan ställe där man kan få huntern? P.S När man väl har tagit en hunter... Finns de nån sätt att spara huntern på att man kan få huntern nästa gång man laddar up sparningen från förra gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Jag vet två ställen: Basen OCH en helipad på första ön nära hotelet där man sparar första gången. Nej man kan inte "spara" den men däremot så Spawnas den alltid vid helipaden nära hotelet. Ocenwiew tror jag hotelet heter. Redigerad 12 juni, 2007 av Hvl10nh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Läste på en sida (G-Unleashed) att Hunter inte bara spawnas i militär basen utan också en byggnad Syd-Väst med Helipad :S Med de e ju Flygplatsen basen!? Alltså finns det någon annan ställe där man kan få huntern? P.S När man väl har tagit en hunter... Finns de nån sätt att spara huntern på att man kan få huntern nästa gång man laddar up sparningen från förra gången? Men jag skrev ju åt dig att den finns på en helikopterplatta längst söderut på första ön. http://imagenerd.com/uploads/vice-city-helieamL.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 ..bara om man har klarat 100% väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 ..bara om man har klarat 100% väl? Ja, den ena får man vid 100%, den andra när man tagit alla 100 HP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Ja, den ena får man vid 100%, den andra när man tagit alla 100 HP Man kan även få en genom och klara storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Man kan även få en genom och klara storyn Ja, kanske det var storyn istället för 100%... Nån av dem var det iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Ja, kanske det var storyn istället för 100%... Nån av dem var det iaf... Vet att det är storyn för har aldrig klarat 100 men har den ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 18 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Huntern i armen får man efter att klarat hela storyn (vilket jag gjort) men det e svårt o ta den, Typ så fort man kommer ditt så dör man fort (Om man åtminstonde inte har mer än 5.000 Armor eller Hp vilket man får efter en fusk... Men så fort man sätter sig i huntern så skjuter alla på den och den börjar brinna i noltid så man får typ göra healing koden (aspirine) typ miljarder gånger... och försöka flyga där ifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Vet att det är storyn för har aldrig klarat 100 men har den ändå Okej Huntern i armen får man efter att klarat hela storyn (vilket jag gjort) men det e svårt o ta den, Typ så fort man kommer ditt så dör man fort (Om man åtminstonde inte har mer än 5.000 Armor eller Hp vilket man får efter en fusk... Men så fort man sätter sig i huntern så skjuter alla på den och den börjar brinna i noltid så man får typ göra healing koden (aspirine) typ miljarder gånger... och försöka flyga där ifrån! Finns ett sätt att få den på, utan fusk och utan att de skjuter på dig. När du klarat uppdraget Copland, där du spränger ena cafét i North Point Mall, så får du ju poliskläder vid polisstationen som finns när du kommer över bron från Starfish Island. Gå och ta på dig dem, så kan du sedan lugnt gå och ta huntern vid armébasen utan att bli ihjälskjuten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 19 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) as jobbigt att gå till polis stationen för polis dräkten föresten e polisdräkten as ful juh XD! Jag har hittat en program som Qouad gav mig och den ägde Man blir aldrig skjuten av någon Men lite tråkigt för inga biljakter Och biljakter e det bästa jag vet. Speciellt när man håller på att köra mot en pansar Haha va kul då man sprängs eller booster över den med en taxi P.S Har ni märkt att om man gör fusken Gripiseverything så kan man hoppa med vilken bil som helst och inte bara taxi då men sen när fusket e borta så kan man inte de mer :S Fss... :S oj, Blev visst för många smilisar :P Redigerad 19 juni, 2007 av Avgen_VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Den ena Huntern fås efter storyns slut, den andra fås efter 100 insamlade paket. Oavsett vilket som görs först så är det alltid i militärbasen den dyker upp först. När man klarat den andra uppgiften så dyker den upp där Quattro visade. För övrigt är det där Lance bor i VCS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts