kicken Skrivet 27 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Yay! 16 pers! Och alla spammar sönder när trailern släpps, då kommer mitt msn absolut lagga fast --- OnTopic: Inte mycket kvar, längtar som fan Redigerad 27 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 det e den 28onde!!!! everybody lets get drunk and play ping pong! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Eh... hah. Jag är hemma nu. Jag tog fel på resdag ... vaknade med morsan flåsandes i ansiktet "Vakna och PACKA KLART!". Er... för att vara riktigt säker, 18:00 imorgon alltså? :lol: Okej... ...då ska jag bara ringa till SAS och säga att jag bara skojade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Bara ca: 17 timmar kvar. Håll ut!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Okej... ...då ska jag bara ringa till SAS och säga att jag bara skojade... Gör så ... och säg att stönandet i toaletten på plan 794 var trubulensrelaterat. Nu spammar vi inte mer. Redigerad 27 juni, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Är för trött för att räkna ut hur många timmar det är, men några få bara i alla fall! Imöra är det jag som köper Cheezballs och Coca Cola inför releasen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) Bah, så måste man jobba innan man får se trailern, nu är dagen förstörd... *cutcutcut* Redigerad 28 juni, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Bah, så måste man jobba innan man får se trailern, nu är dagen förstörd... *cutcutcut* Sjukskriv dig, det gjorde jag Var iofs inte pga av trailern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 öhm det står 28 på min klocka, men ingen trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 öhm det står 28 på min klocka, men ingen trailer den kommer 18.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Eftermiddagsdebatt Klockan 17.00 kommer debatten att ga igang... ordet detbatt har verkligen ingenting att gora med "eventet" utan det gar mest ut pa att spamma och hunta trailer-lankar. Ni som var med vid trailer ett vet hur det far till... det var javligt kul. Alla som finns i min kontaktlista under gruppen GTAsajten och ar online kommer bli invitade. Qven de som inte ar online men loggar in lite senare om folk fortfarande ar aktiva kommer ocksa bli invitade. MSN-adressen finns i min profil. Valkommna! nej vart e din msn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 nej vart e din msn?? Den lyder så som följer: har-ingen-hotmail@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) länktar inte länge kvar nu!! Redigerad 28 juni, 2007 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Sjukskriv dig, det gjorde jag Var iofs inte pga av trailern Det är sant, men man måste ju ha cash också!1!1 Jag tror att du stannade hemma just för en trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Inte mycket kvar nu 1 timme och 35 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Inte mycket kvar nu 1 timme och 35 minuter. Wohoooooooooooo! Hoppas de har slängt upp backups på sidan denna gång, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 jazz du har blockat mig din sly** gå in på chatten på gta nytt alla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Din slyna? Jag har inte fått/använt din MSN, så jag har knappast blockat dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Din slyna? Jag har inte fått/använt din MSN, så jag har knappast blockat dig. då får du den då eminem4lajf@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Är det 18:00 eller 19:00 trailern släpps? Har fått olika information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts