Renard Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Jag väntar tills nån flane slänger upp skiten på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Eftermiddagsdebatt Klockan 17.00 kommer debatten att ga igang... ordet detbatt har verkligen ingenting att gora med "eventet" utan det gar mest ut pa att spamma och hunta trailer-lankar. Ni som var med vid trailer ett vet hur det far till... det var javligt kul. Alla som finns i min kontaktlista under gruppen GTAsajten och ar online kommer bli invitade. Qven de som inte ar online men loggar in lite senare om folk fortfarande ar aktiva kommer ocksa bli invitade. MSN-adressen finns i min profil. Valkommna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Eftermiddagsdebatt Klockan 17.00 kommer debatten att ga igang... ordet detbatt har verkligen ingenting att gora med "eventet" utan det gar mest ut pa att spamma och hunta trailer-lankar. Ni som var med vid trailer ett vet hur det far till... det var javligt kul. Alla som finns i min kontaktlista under gruppen GTAsajten och ar online kommer bli invitade. Qven de som inte ar online men loggar in lite senare om folk fortfarande ar aktiva kommer ocksa bli invitade. MSN-adressen finns i min profil. Valkommna! Du har blockerat mig, fransyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Då är du inte inbjuden antar jag. Fan, addade du mig jazz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Bobo, du vet varfor jag blockade dig. Lagger till dig nu mister Renard. Du var redan tilllagd. ^^ Redigerad 25 juni, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Bobo, du vet varfor jag blockade dig. Lagger till dig nu mister Renard. Du var redan tilllagd. ^^ Ush vad jag slängs hit och dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Ja... haha. Javla SAS... jag kommer bli forsenad och inte hinna hem till 17.00, om inte nagon annan tar intiativ ser det morkt ut. Jag tror att jag kommer hem typ... 17.45 eller nagot och om inget ar igangdraget tills dess sa borjar traffen da. Jag ber om urakt for eventuella raseriutbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Kom igen nu bröder! Vi drar till Frankrike och tvingar SAS att prioritera Jazz's plan före alla andra! Det är GTA det gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Kom igen nu bröder! Vi drar till Frankrike och tvingar SAS att prioritera Jazz's plan före alla andra! Det är GTA det gäller Jaa!12 öhöhö, de gö viI!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Kom igen nu bröder! Vi drar till Frankrike och tvingar SAS att prioritera Jazz's plan före alla andra! Det är GTA det gäller Nää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 För att citera Tyler Durden, "It's getting exciting now." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Längtan är ju inte precis lika stor som vid första trailern, men det ska bli riktigt intressant imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Eh... hah. Jag är hemma nu. Jag tog fel på resdag ... vaknade med morsan flåsandes i ansiktet "Vakna och PACKA KLART!". Er... för att vara riktigt säker, 18:00 imorgon alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Eh... hah. Jag är hemma nu. Jag tog fel på resdag ... vaknade med morsan flåsandes i ansiktet "Vakna och PACKA KLART!". Er... för att vara riktigt säker, 18:00 imorgon alltså? :) Glöm inte att invita mig till MSN konversationen/hypen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Så det börjar kl 17.00 alltså? Count me in mofo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Alla är inbjudna! Vill ni ha en lista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Alla är inbjudna! Vill ni ha en lista? Aa, en lista tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lolzor Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 när kommer trailern ut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) när kommer trailern ut ? Om 17 timmar och 27 minuter. Redigerad 27 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Idag klockan 18.00. =) De inbjudna är... Cortez DrStupid Johnny89 oskarofyra -NightHawk- kicken VickeX Jazz Renard Xennah <<<CIM>>> (Vem är detta?) Alpha Tux Lajnux Spam Snuten Foxtrot (Antagligen vill de inte... är de online så blir ni inbjudna ändå om ni inte ber om det eller blokerar mig ). Det är fritt att invita andra medlemmar från GTAsajten... fast inte teoman. Han är inte välkommen. Redigerad 27 juni, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts