Rasty Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Fan att det blev 18:00, hade gärna suttit uppe hur länge som helst för att se trailern, mer känsla då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Fan att det blev 18:00, hade gärna suttit uppe hur länge som helst för att se trailern, mer känsla då. Vänta med att se den då om du vill vänta till sent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Man vill ju se den direkt när den släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Man vill ju se den direkt när den släpps ....men man behöver inte se den direkt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Jo, det är ju det som är så skönt. Att se den kanske bara någon minut efter releasen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Som vanligt kommer R* servrar krascha, så det bästa lär nog vara att vänta på någon Mirror som kommer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Jo, det är ju det som är så skönt. Att se den kanske bara någon minut efter releasen! Ja det är det, men det är olika från person till person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Man vill ju se den direkt när den släpps Då får man väl välja vad som är viktigast. Ha nån löjlig "uppesittarkväll" och vänta med att se den, eller så ser man den direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Då får man väl välja vad som är viktigast. Ha nån löjlig "uppesittarkväll" och vänta med att se den, eller så ser man den direkt. LOL! Vad folk menar med uppesittarkväll är att de ska sitta och vänta tills natten då trailern släpps precis som den första. Men den kommande trailern släpps klockan 18 svensk tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Krävs ingen ny tråd för detta. Trailern släpps klockan 12.00 PM, alltså klockan 18.00 svensk tid. GTAnet GTAnytt LOL! Vad folk menar med uppesittarkväll är att de ska sitta och vänta tills natten då trailern släpps precis som den första. Men den kommande trailern släpps klockan 18 svensk tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Hoppas det är sant att de tar bort IS stunts, vigilante missions, rampages m.m. Så jävla överdrivet och overkligt. Förmodligen är det sant. Tror knappast att du kommer att ha möjlighet att plöja igenom Liberty City med pansarvagn. Man ska kunna plöja igenom LC med pasarvagn, fast det ska vara mkt värkligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 (redigerad) Man ska kunna plöja igenom LC med pasarvagn, fast det ska vara mkt värkligare Jo det värker nog när man krockar med en pansarvagn i 110 km/h Redigerad 23 juni, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Vad är det som är intresant att se när trailer släpps direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Vad är det som är intresant att se när trailer släpps direkt Det är en kul grej bara. Dessutom vill man se den innan man får massa spoilers av andra som redan har sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Det är en kul grej bara. Dessutom vill man se den innan man får massa spoilers av andra som redan har sett den. Ahh då fattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Jag vill alltid se trailers direkt när de släpps för att jag inbillar mig på något finurligt sätt att jag är den första i världen som ser den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 bryr mig inte precis vilken tid den kommer..?! ja ska va med flickvännen den dagen, så ja kommer va supernörd i hennes ögon, men men it's sooooo worth it ja ska självklart se den kl 18 om det går men annars ser ja den senare bara.. CAN'T WAIT!! Imorron skulle väl det släppas ny info och bilder? och sen torsdag Trailern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 CAN'T WAIT!! Imorron skulle väl det släppas ny info och bilder? och sen torsdag Trailern! Inte jag heller!!! Jaao prec. så, blir gott med lte ny info o så imorrn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Den som en gång sa "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" har aldrig kört GTA. Right boys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Mitt på ljusa dagen... trist, men skitsamma. Hoppas att R* slänger upp torrents. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts