Renard Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 eftersom om mitt acount hade varit banat så skulle jag inte kunna skriva i forumet din idiot. en åsna skulle fatta att jag skrev fel efter som jag skrev: jag var bara avstängd tills 13 juli. Om jag kan skriva så är det ju uppenbart att jag inte är avstängd längre och ganska uppenbart att jag skrev fel....... Men nu så är jag ingen åsna din jävla idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Men nu så är jag ingen åsna din jävla idiot. du behöver inte byta samtalsämne för att du blev knäckt erkänn bara att du hade fel och jag hade rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) du behöver inte byta samtalsämne för att du blev knäckt erkänn bara att du hade fel och jag hade rätt Snälla, för det första var det du som var med och böt samtalsämne, du kunde lika gärna ignorerat det och gått ontopic. Och bara för att han skrev så, behöver du inte skriva tillbaka. Skillnaden mellan dig och han är att han uppför sig, medans du inte gör det. Kan du nu vara snäll och ignorera detta och återgå till temat. --- 7 dagar kvar, på Torsdag nästa vecka smäller det =) Redigerad 20 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Du har rätt Kicken. Nu lämnar iallafall jag grejen. Jepp, tack gode gud för sommarlov! Uppesittarkväll ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Snälla, för det första var det du som var med och böt samtalsämne, du kunde lika gärna ignorerat det och gått ontopic. Och bara för att han skrev så, behöver du inte skriva tillbaka. Skillnaden mellan dig och han är att han uppför sig, medans du inte gör det. Kan du nu vara snäll och ignorera detta och återgå till temat. --- 7 dagar kvar, på Torsdag nästa vecka smäller det =) jag uppför mig. men det är inte 7dagar kvar tills den kommer det är 8 dagar väl? eftersom den kommer 28juni och nu är det bara 20juni det är 8 dagar kvar då. faST 7 dagar om man inte räknar med idag kan någon förklara hur alla i världen räknar 7 dagar istället för 8? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 kan någon förklara hur alla i världen räknar 7 dagar istället för 8? Du svarade på din fråga själv. faST 7 dagar om man inte räknar med idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Du svarade på din fråga själv. okay men kommer den på onsdag kl 0,00 eller torsdag 0,00. Nu får vi äntligen se om det är så bra grafik som dom säger själv tror jag inte att det är så jätte bra grafik och ganska buggigt för det såg jag på första trailern..-.:_:_Ö:ÄÖ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) okay men kommer den på onsdag kl 0,00 eller torsdag 0,00. Nu får vi äntligen se om det är så bra grafik som dom säger själv tror jag inte att det är så jätte bra grafik och ganska buggigt för det såg jag på första trailern..-.:_:_Ö:ÄÖ Jag tror HELT ärligt från botten av mitt hjärta att dom inte kommer att visa buggar i trailern lilla gubben. Men däremot hoppas jag på gameplay och att få se alla småsaker, mera handling ska avslöjas! Redigerad 20 juni, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Jag tror HELT ärligt från botten av mitt hjärta att dom inte kommer att visa buggar i trailern lilla gubben. Men däremot hoppas jag på gameplay och att få se alla småsaker, mera handling ska avslöjas! det var buggar i den första trailern jag har sett bilder läs på www.gtaforums.com tex en kvinnas hand går igenom dörren den där som har fastnat i marken typ alla vet det osv det finns många buggar i den. det kommer säkert vara någon liten bugg i den nya trailern ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 det var buggar i den första trailern jag har sett bilder läs på www.gtaforums.com tex en kvinnas hand går igenom dörren den där som har fastnat i marken typ alla vet det osv det finns många buggar i den. det kommer säkert vara någon liten bugg i den nya trailern ochså Du tänkte på sånt? Jag tänkte mera på, där ramlar man genom marken buggar.. Jag vet att man kunde se en tjejs arm tex gå igenom matkassen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) okay men kommer den på onsdag kl 0,00 eller torsdag 0,00. Nu får vi äntligen se om det är så bra grafik som dom säger själv tror jag inte att det är så jätte bra grafik och ganska buggigt för det såg jag på första trailern..-.:_:_Ö:ÄÖ Den släpps på natten mellan trosdag och fredag... Den 28:e kl. 00.00 wtf?! trosdag... Redigerad 20 juni, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Du tänkte på sånt? Jag tänkte mera på, där ramlar man genom marken buggar.. Jag vet att man kunde se en tjejs arm tex gå igenom matkassen... Nån som kan fixa ett screenshot på den buggen? Hittar den inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 där är en bugg sen kan ni kolla i taxibilen som är nära det finns ingen chaufför i denden kör av sej själv kanske det finns spökbilar i gta iv ochså jag torr inte att man får parkera i time square eller vad det nu heter så det e kanske ochså en bugg men tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Ärligt talar, bryr ni verkligen er så mycket om pytte, fjuttiga, fjantigt små buggar? Säg mig ETT ENDA SPEL som är helt buggfritt.. Redigerad 21 juni, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Ärligt talar, bryr ni verkligen er så mycket om pytte, fjuttiga, fjantigt små buggar? Säg mig ETT ENDA SPEL som är helt buggfritt.. Eventuellt...Pong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Snake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Ärligt talar, bryr ni verkligen er så mycket om pytte, fjuttiga, fjantigt små buggar? Säg mig ETT ENDA SPEL som är helt buggfritt.. WoW!!! Justja, det var ju ontopic... jag är nog inte bortrest den 28:e.. så det blir najz. Redigerad 21 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Är det inte den 28:de som gymnasie resultaten kommer? Fan ska man behöva få ståballe och gåshud på samma gång nu också!!! Redigerad 21 juni, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Krävs ingen ny tråd för detta. Trailern släpps klockan 12.00 PM, alltså klockan 18.00 svensk tid. GTAnet GTAnytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Fan vad jag längtar, hoppas på lite gameplay nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts