Quattro Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Och du vet vad som är GTA och vad som inte är GTA ? :'( Ehh, nej...? Kanske inte för alla, men åtminstone för mig så skulle det inte vara "riktigt" GTA om stunts, rampages, HP:s, Vigilante Missions, Fire Fighter m.m. bla bla bla skulle plockas bort. Likaså om det som skrevs här skulle försvinna, det skulle inte vara samma gamla GTA då längre :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Ehh, nej...? Kanske inte för alla, men åtminstone för mig så skulle det inte vara "riktigt" GTA om stunts, rampages, HP:s, Vigilante Missions, Fire Fighter m.m. bla bla bla skulle plockas bort. Likaså om det som skrevs här skulle försvinna, det skulle inte vara samma gamla GTA då längre :'( Joo visst, men olika personer har olika åsikter, har sagt det flera gånger. Själv skulle jag just vilja ha ett mer realistiskt GTA IV. Saknat den, men visst, det är det som gjort GTA så mäktigt, men nu vill jag se en förändring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Skulle allt sånt där försvinna så skulle GTA inte vara GTA längre. http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=282080&st=0 Hoppas skiten försvinner så man för en gångs skull får lite The Getaway och Mafia känlsa över spelet. Det skall vara en salig blandning. Okej, stuntgrejorna behöver inte försvinna, men det där med Rampage och Viligante bör göra det. Skulle vara roligare om viligante mission var lite verkligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 jag har ny info ni kanske inte tror mig men niko är inte ryss han är från kroatien och man kommer få se han i kroatien i sitt hemland ffast bara en liten bit av kroatien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 jag har ny info ni kanske inte tror mig men niko är inte ryss han är från kroatien och man kommer få se han i kroatien i sitt hemland ffast bara en liten bit av kroatien Qué? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 jag har ny info ni kanske inte tror mig men niko är inte ryss han är från kroatien och man kommer få se han i kroatien i sitt hemland ffast bara en liten bit av kroatien Men va i hel...? Är inte du bannad? Aja, whatever. Har du nån källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Men va i hel...? Är inte du bannad? Aja, whatever. Har du nån källa? jag var bannad tills 13 juli och ja jag har en källa. jag drömmde det inatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 jag var bannad tills 13 juli och ja jag har en källa. jag drömmde det inatt Hoppas de bannar dig igen. 13 juli är för övrigt min födelsedag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 13 juli är för övrigt min födelsedag hahah! denna topicen ser mer och mer ut som något där folk nämner när dom fyller år ONTOPIC NU VA!! själv hoppas ja på att se Över hela liberty city i denna trailern, eller något ingame!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 In game är något som jag också längtar efter att få se. Sure, vackra miljöer och snygga kameravinklar är fint att se på, men in game footage går inte att knäcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Nu dröjer det inte länge till, nästan en vecka kvar till trailern kommer ut. Jag hoppas verkligen att Rockstar hittar på något som gör att deras databas inte kraschar. Men i alla fall, jag hoppas på att se en lite längre trailer med en massa olika saker såsom, fordon, Niko under ett uppdrag, kontakter till Niko, mer av New York, gameplay samt ltie nya saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Hoppas de bannar dig igen. 13 juli är för övrigt min födelsedag vrf hoppas du att dom bannar mig igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 vrf hoppas du att dom bannar mig igen? Om du var bannad till den 13 juli som du skrev, så kan du ju inte vara unbannad ännu, och då du är det så måste du ju bli bannad igen, fram till 13 juli... Men vi förstår nog att du menade 13 juni... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 vrf hoppas du att dom bannar mig igen? För att du inte kan uppföra dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Tråkigt att det inte är en sån där flashig nedräkning som det var på första trailern.ö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 aa d e synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Hoppas de bannar dig igen. 13 juli är för övrigt min födelsedag Kan du svara då varför hoppas du att dom bannar mig igen jag skrev fel inte 13juli 13JUNI Om du var bannad till den 13 juli som du skrev, så kan du ju inte vara unbannad ännu, och då du är det så måste du ju bli bannad igen, fram till 13 juli... Men vi förstår nog att du menade 13 juni... ja jag skrev fel jag menade juni För att du inte kan uppföra dig. det var därför jag blev bannad förra gången till 13 JUNI sen tog min banning slut och jag kanske lärde mig att uppföra mig bättre på forumet(inte för att jag gjorde något fel bara ni tycker det) det e det som är meningen med banning att man ska lära sej av sina misstag jag uppförde mig dåligt innan min banning nu uppför jag mig bra. on topic jag hoppas vi får se action i trailern i alla fall lite niko skjuter någon eller någon bil som sprängs eller nåt så vi får se rage och euphoria in action. euphoria är ju fysikmotorn men är den för all fysik i spelet tex bilar skotthål osv eller är den bara för hur peds och niko ramlar och skadar sej och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Kan du svara då varför hoppas du att dom bannar mig igen jag skrev fel inte 13juli 13JUNI ja jag skrev fel jag menade juni Därför att den teoman jag kommer ihåg var riktigt riktigt oseriös och stöddig. Låt se hur länge det håller den här gången. Kanske du har ändrat på dig, i så fall ska jag inte hacka. Btw, hur skulle jag veta att du menade Juni när du skriver Juli. Jag är inte Aleister Crowley som kan läsa tankar vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Därför att den teoman jag kommer ihåg var riktigt riktigt oseriös och stöddig. Låt se hur länge det håller den här gången. Kanske du har ändrat på dig, i så fall ska jag inte hacka. Btw, hur skulle jag veta att du menade Juni när du skriver Juli. Jag är inte Aleister Crowley som kan läsa tankar vet du. eftersom om mitt acount hade varit banat så skulle jag inte kunna skriva i forumet din idiot. en åsna skulle fatta att jag skrev fel efter som jag skrev: jag var bara avstängd tills 13 juli. Om jag kan skriva så är det ju uppenbart att jag inte är avstängd längre och ganska uppenbart att jag skrev fel....... Redigerad 19 juni, 2007 av teoman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts