kicken Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 (redigerad) GTAforums GTAnytt Rockstars Hemsida GTAnet Gameinformer TotallyPS3 --- Trailern heter "Looking For That Special Someone" --- Jag är oerhört glad just nu Ser fram emot (hoppas) att se en trailer där gameplay (alltså man får se in-game mode) finns med. Nu längtar man bara tills 28 juni som är om 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 dagar --- Redigerad 29 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Ohh, då har man nått nytt och längta efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 jaaay det är ganska snart. Fan vad kul det ska bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Fan vad bra att dom inte satt den i slutet av sommaren eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Jag är inte så hypad faktiskt. Jag känner inte samma lust att spela GTA som när GTA3 kom ut. Jag tror att jag bajsar på IV och "next-gen konsoller". Om inte Slew skapar en tävling där man vinner en xbox eller en ps3 och spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Oh my god, oh my god, oh my god! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 AWSOME!!! :D:D:D:D Dock är jag nog utomlands... IT-café ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Kommer det vara in game bilder i trailern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Kommer det vara in game bilder i trailern? Det får vi hoppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Hoppas man får se ett litet klipp ur ett av uppdragen så man får en inblick hur det kommer vara. Jag hade inte blivit förvånad om de visar upp vapensiktet. Men jag tror att de kommer visa in game bilder. Någon som sätter emot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 JAAAAAAAAAA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Egentligen så släpper R* ganska lite bilder, och släpper filmer istället.. Braa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Egentligen så släpper R* ganska lite bilder, och släpper filmer istället.. Braa!! Hoppas man får se lite ingame och att de släpper mer info om spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Damn, en torsdag. Jag får väl se den när jag kommer hem från sommarjobbet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Veckan efter midsommar... vettefan om jag inte är bortrest då. Skulle tippa på det, utan tillgång till internet dessutom. Nåväl, då har jag ju någonting att se fram emot när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Fen vad gött.. ska bli mycket intressant att se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Äntligen en ny trailer!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Som Mr.Magic sa, är hypen över totalt, kommer ihåg hur det var innan SA rellen, fullt med bilder, små filmer o annat. Här e det bara ps3 eller xbox360 som kan spela, båda e dyra och GTA känslan e lånt ifrån som den var innan (VC). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Som Mr.Magic sa, är hypen över totalt, kommer ihåg hur det var innan SA rellen, fullt med bilder, små filmer o annat. Här e det bara ps3 eller xbox360 som kan spela, båda e dyra och GTA känslan e lånt ifrån som den var innan (VC). Jag tycker att de borde skaffa en karta som de hade i San Andreas där man kan klicka på olika områden och läsa fakta. San Andreas sida var fullt med roliga grejer. Tyvärr är det dyrt som stryk, måste köpa PS3 först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Gött gött Nu längtar man så där som man gjorde för 3 månader sedan, fast inte riktigt lika mycket iaf. Men ska bli kul att se Kommer sidorna att krascha den här gången också, tro? Redigerad 16 juni, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts