Ma__Cipriani Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Jag blev för ungefär en vecka sedan klar med mitt andra SA-solo. Det är många gamla stunts, men jag hoppas att några är nya. Introt och main gjordes i Movie Maker men sen slutade det fungera så jag lät Theonly one göra det. Kert och Theonly one är gäststuntare. Filefront Streaming och Downloading Mr. Mean HQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Damn that vid where great, ive seen it in small parts you know, but this pwned all seacond time stunters ive ever seen I know that i have said this before...but you REALLY got potential, seriously. 10\10, and im not just saying this becous your one of my best IRL buddys, i relly mean it. Keep on stunting, one day you will join one of the best crews Over and out - Theonly one Bravo, starkt jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 (redigerad) Laddar hem.... Kert -------------- 6/10, gamla, men fina stunts. Saknade några stunt som fick mig att lyfta på ögonbrynet, musik och redigering drog ner en bit. gj Redigerad 12 juni, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Bra film. Om jag ska vara ärlig tror jag den här bazz alla antepantes gamla SA solos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Mycket skön film! 85/100. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Jag gillade den! Fast redigeringen kunde ha finslipats mera. Men i övrigt så är den mer än sevärd. 7,5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 13 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Tack så mycket för kommentarerna! Tack för att ni tyckte om filmen. Ja, anledningen till att det var kanske brist på effekter och cool editering var att jag fick lite "skit" för Pink Wedding för att jag använde för mycket effekter och ville skära ner på dem rejält, lite väl mycket kanske det blev, och att jag ville ha så många stunts som möjligt för att få ut det "göttaste" ur Mr. Mean; det var kanske två eller tre stunts som jag visade ur mer är en vinkel. Men nästa film ska bli ett riktigt mästerverk i alla fall! Hoppas jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohanK Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Av någon konstig anledning tyckte jag att det såg mäktigt ut när du gick i början och musiken. Fett! Bra jobbat MR Bean! Edit Bra jobbat MR Mean! Redigerad 14 juli, 2007 av JohanK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) Av någon konstig anledning tyckte jag att det såg mäktigt ut när du gick i början och musiken. Fett! Bra jobbat MR Bean! Mr. Bean^ Btw, ska kolla påden editerar in, vara bara tvungen at "lolla" QEdit, oj, såg inte att det var en pretty gammal topic =/, soz... Redigerad 9 juli, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Mr. Bean^ Btw, ska kolla påden editerar in, vara bara tvungen at "lolla" QEdit, oj, såg inte att det var en pretty gammal topic =/, soz... Spelar inte riktigt någon roll då vi bara har tre sidor med trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts