Avgen_VC Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Jag har skit tråkigt just nu och jag har snart klarat ut hela spelet =) Jag har fått stort och massa hjälp av Quattro =) Vill tacka dig Och till alla er som också hjälpte mig =) ------------------------ Aja, typ jag ville bara veta vad eran favorit banor är =) Mitt är G-Spotlight Med motorcyklen på taket. Eran då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 (redigerad) Jag har skit tråkigt just nu och jag har snart klarat ut hela spelet =) Jag har fått stort och massa hjälp av Quattro =) Vill tacka dig Och till alla er som också hjälpte mig =) ------------------------ Aja, typ jag ville bara veta vad eran favorit banor är =) Mitt är G-Spotlight Med motorcyklen på taket. Eran då? Heh, thx Bana? Du menar väl uppdrag när du snackar om G-spotlight? Har flera favoriter, men bl.a "Rub Out" är kul, uppdraget där man ska döda Diaz, och så "All hands on deck", när man ska hjälpa Cortez att lämna stan. Copland är också ganska kul när man ska spränga ena cafét i North Point Mall. Ang. G-spotlight, så gjorde jag det så att jag stack och hämtade en heli och så körde jag uppdraget med den Fan, nu blev jag sugen på att spela VC igen Redigerad 10 juni, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 10 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 hehe Klarade hela Storyline nyss Utan ditt hjälp Quattro så skulle jag inte fixa det Aja, Keep your friends close var skit kul juh med Mini gun =D Fuskade lite med Nuttertools fusket Löl! aa =) Skrev fel, menade uppdrag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Älskar det där updraget då man ska skydda Diaz tillsammans med Lance Vance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Älskar uppdraget "SIR, YES, SIR!" och då man ska skydda överstens skepp, då han ska lämna Vice City... hette han Cortez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Jag har skit tråkigt just nu och jag har snart klarat ut hela spelet =) Jag har fått stort och massa hjälp av Quattro =) Vill tacka dig Och till alla er som också hjälpte mig =) ------------------------ Aja, typ jag ville bara veta vad eran favorit banor är =) Mitt är G-Spotlight Med motorcyklen på taket. Eran då? Jag tycker Copland är skojjigt, man får ju poliskläderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesper93 Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 det roligaste uppdraget är sir yes sir det är världens enklaste uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 (redigerad) det roligaste uppdraget är sir yes sir det är världens enklaste uppdrag Då man tar tanken medan dom köper munkar? (http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=10319&hl= HAHA! ) EDIT: Drog upp en tråd som nästan var en månad gammal Sorry! Redigerad 19 december, 2007 av Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts