Merkky Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Soft Air Guns: Sig Sauer p226 (tror det var en p226) Sen en Beretta, orkar inte hitta en bild. En kolsyrepistol, och ett luftgevär. Plus att jag har 15 GRYMMA kaststjärnor som är utskurna med laser, riktigt bra grejer. Sen har jag en pappa som är en jägare, så han har ditt och datt. - Hagelgevär tvåpipigt - Hagelgevär halvautomat - 322 long - 222 long - 22 long Och mera sexiga/bondiga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 har en soft air gun, beretta. Ett luftgivär som har ca 20 år på nacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Jag har ett luftgevär, vet inte riktigt vad det är för modell men en polare har fixat lite med det så för att vara exakt så går det i 211 meter/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Jag har ett luftgevär, vet inte riktigt vad det är för modell men en polare har fixat lite med det så för att vara exakt så går det i 211 meter/s Hur mätte ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Hur mätte ni det? En sådan dära fartmätarsak till gevär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 En sådan dära fartmätarsak till gevär? Åh, något sådant har jag aldrig hört talas om. Sätter man den längst fram på pipan eller vaddå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Åh, något sådant har jag aldrig hört talas om. Sätter man den längst fram på pipan eller vaddå? Inget man skjuter igenom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grahns Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 jag har ganska många billiga softairguns som är sönder. Kebab han menar nog en chronometer. Som Juster sa man skjuter igenom chronometern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Åh, något sådant har jag aldrig hört talas om. Sätter man den längst fram på pipan eller vaddå? Det skulle nog inte gå så bra för den "fartmätar saken" då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Hur mätte ni det? Jag vet faktiskt inte exakt för jag var inte där då, men jag antar att han hade nåt som mätte det iallafall genom att han kunde säga så exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Har en luftpistol typ gammo, Ett luftgevär från jula och en sig sauer p228 soft air gun. Tycker det är sjukt tråkigt med luftvapen, man tröttnar direkt, däremot har jag vart med min morbror o skjutit hagelgevär några gånger, det va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 *Väntar på att Grim helt plötsligt kommer tillbaka* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Funderar på att gå med i hemvärnet. I så fall blir det en AK4B hemma: http://www.marinainsats.org/ak4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Jag har inga vapen hemma, min fader har dock en älgstudsare, hagelgevär och ett luftgevär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Har tre soft air guns hemma: Två Glock 17 och en miniG3A3 som drivs av batterier. Den har jag nästan aldrig använt eftersom grabbarna inte längre tycker det är kul att spela S.A.G.-krig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niko Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Klart, en Desert eagle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 SIG Sauer 226 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Har massa gamla soft air guns i nån låda som man använde förr, sen en butterfly kniv och två machete svärd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Mm, har en Super Soaker 50 i en låda ute i garaget. Används sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts