Renard Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Har ni något/några vapen hemma? Själv har jag: Taurus PT92 Soft air gun Colt Python .357 replika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Har en Glock 17 Soft air gun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Jag har en luftpisol. Kollar upp vad för någon när jag orkar och editar eller skriver ny post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Jag har en luftpisol. Kollar upp vad för någon när jag orkar och editar eller skriver ny post. Bwhahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Bwhahaha. Sötis censurerade mitt ansikte. Hihi, det är en Walther LP Mod 53. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Luftgevär Diana24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 (redigerad) Beretta 92 FS Redigerad 9 juni, 2007 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Har 2 luftgevär och 2 luftpistoler, men har ingen bild på den andra luftpistolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Knallpulver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 (redigerad) Jag har en penis med AIDS på. Annars har jag en Soft Air Gun - Sig Sauer. Redigerad 9 juni, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Jag har en penis med AIDS på. LOL! Jag har nått liknande The Dude visade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Har ett katanasvärd... Nunchakas och en MP5 softairgun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Öhm farsan har en gammal diligensrevolver som ligger på fönsterbrädan i matsalen. Intressant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 (redigerad) Luftgevär Diana24 Den pärlan som brukar hänga med på skithuset? ---------- Jag har också ett luftgevär. Ett Camo Delta ~ någonting. Redigerad 9 juni, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Luftgevär, modell äldre som satan. Semi-automat luftgevär, prisklass <köp inte den här skiten> Luftpistol som är spårlöst försvunnen Kolsyrepistol som käkar upp kolsyrepatronerna för snabbt Samt en Glock 17 Soft-air Gun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Bleh, hade ett luftgevär och en luftpistol samt två soft air guns. Är av med allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Har en soft airgun. vette fan modell^^ med kostade 299 på teknikmagasinet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 har en AK-47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 http://www.jameswest.com/sigsauer/sig_sauer_p226.jpg En sån har jag också. + Ett Sig Sauer gevär, ska försöka fixa bild (så fort jag hittar den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Har nåt gammalt och klent luftgevär. Sen har far min ett gevär (vet inte vad det kallas, men namnet "Mauser" kommer upp i skallen?) som han hade när han tävlade i prickskytte. 9 mm om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts