Avgen_VC Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Tja, Typ undrar måste man ha typ 64mB Grafik kort? Kan man inte spela med 32 i alla fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Tja, Typ undrar måste man ha typ 64mB Grafik kort? Kan man inte spela med 32 i alla fall? jepp, det var samma porblem för mig. Hade bara mitt inbyggda graffekort som enbart hade 32 Mb. Och allt som hände var att spelet laddade och sen innan menyn så stängdes hela skiten av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 10 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 =S Konstigt, Tkr att GTA:Sa inte har så bra grafik men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 =S Konstigt, Tkr att GTA:Sa inte har så bra grafik men ändå... Tyckte inte heller det.. Men jag tror inte det är kvaliten som tar upp minnet utan "Allt". Alltså alla saker Bilar, träd, människor o.s.v o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Det är när jag läser sånt här som jag fullkomligt njuter av att ha ett PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Det är när jag läser sånt här som jag fullkomligt njuter av att ha ett PS2 Haha, PS2 som har sämst grafik mellan dator och konsoll BTW: har det gjorts nån FPS jämnförelse mellan Xbox och PS2 när det gäller Gta Sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Haha, PS2 som har sämst grafik mellan dator och konsoll GTA ser dåligt ut vad man än spelar det på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 GTA ser dåligt ut vad man än spelar det på Inte på min... . Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Äh, grafiken duger som den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 13 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Men i alla fall... Det finns inga stora skillnader på grafikens generationer bland GTA 3-VC-SA. Om du jämför grafiken med GTA 3 med Vice City så e dem nästan likadana... Och Vice City med San andreas.. Aa, lika nästan. Men om man jämför GTA 3 med SA så kan man se fler skillnader. men i alla fall så har dem inte så stora skillnader även om de har tagit 3-4 år emellan... från GTA 3 till SA :S! Men om man jämför GTA IV med SA så ser man en skillnad direkt O.O!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Men i alla fall... Det finns inga stora skillnader på grafikens generationer bland GTA 3-VC-SA. Om du jämför grafiken med GTA 3 med Vice City så e dem nästan likadana... Och Vice City med San andreas.. Aa, lika nästan. Men om man jämför GTA 3 med SA så kan man se fler skillnader. men i alla fall så har dem inte så stora skillnader även om de har tagit 3-4 år emellan... från GTA 3 till SA :S! Men om man jämför GTA IV med SA så ser man en skillnad direkt O.O!! Det är för att GTA IV är anpassat för PS3 och Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 haha... om ni inte har allt för seg dator så ställer man bara upp grafiken så blir den fin så de duger!!! då slår de allt annat som de går o mata in en san andreas skiva i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts